Iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole”.
Iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole”.
Foto: Karīna Miezāja

Centru “Akropole” pirmo piecu stundu laikā apmeklējuši vairāk nekā 20 500 cilvēku 0

Jaunatklāto iepirkšanās un izklaides centru “Akropole” Rīgā tā pirmo piecu darbības stundu laikā, proti, no plkst.12 līdz 17, apmeklēja vairāk nekā 20 500 cilvēku, aģentūrai LETA pastāstīja “Akropole Rīga” komunikācijas konsultante Līga Andžāne.

Reklāma
Reklāma
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
Saules uzliesmojumu dēļ Zemi pārņēmusi spēcīga magnētiskā vētra. Cik dienu tā plosīsies?
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija
Lasīt citas ziņas

Viņa piebilda, ka automašīnu plūsma stāvvietā, kas paredzēta 2300 automašīnām, ceturtdien tiek papildus regulēta, lai nodrošinātu apmeklētājiem ērtāku piekļūšanu. Būtisku sastrēgumu, kas atšķirtos no ierastā, tuvējā apkārtnē neesot.

“Akropole Rīga” vadītājs un “Akropolis Group” valdes loceklis Kaspars Beitiņš pauda gandarījumu un lepnumu par paveikto, atklājot iepirkšanās un izklaides centru.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš pastāstīja, ka “Akropole” Rīgā ir viens no šobrīd modernākajiem iepirkšanās un izklaides centriem Baltijā un pirmais tirdzniecības centrs Latvijā, kas jau ēkas projektēšanas stadijā ieguvis atbilstību augstākajiem energoefektivitātes un ilgtspējas standartiem, kā arī nodrošina videi un iedzīvotajiem draudzīgākos risinājumus.

Savukārt “Akropolis Group” valdes priekšsēdētājs Vītauts Labecks atgādināja, ka “Akropole” ir pirmais iepirkšanās un izklaides centrs, ko “Akropolis Group” attīstījusi ārvalstīs, un tas ir arhitektoniski sarežģīts un ekskluzīvs projekts, saglabājot vēsturisku elpu mūsdienīgā ēkā. Vienlaikus tās ir lielākās “Akropolis Group” veiktās investīcijas, proti, teju 180 miljonu eiro apmērā, tāpēc ļoti svarīga un nepieciešama bija konstruktīva sadarbība ar pilsētu.

Jau ziņots, ka ceturtdien Rīgā, Maskavas ielā 257 atklāts jaunais iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole”, kurā divos stāvos pārstāvēti teju 170 nomnieki, tostarp apmēram 140 modes un dzīvesstila preču veikali, kā arī dažādu pakalpojumu sniedzēji, jaunais kinoteātris “Apollo Kino”, “O’Learys” izklaides zona, hokeja spēlēšanai un slidošanai piemērota ledus arēna, “Lemon Gym” sporta klubs, kā arī 30 dažādi restorāni un kafejnīcas. Tirdzniecības centrā ir atvērts arī “Maxima XXX” lielveikals.

Tirdzniecības un izklaides centra “Akropole” būvniecības ģenerāluzņēmējs bija SIA “Merks”. Tirdzniecības centra ēkas tehnisko projektu izstrādāja arhitektu birojs “Sarma & Norde arhitekti”, bet projekta tehnisko uzraudzību nodrošināja uzņēmums SIA “Būvuzraugi LV”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.