Foto: int/scanpix/leta

“Es nopirkšu vairāk, ja ļausiet man vienkārši staigāt!” Pircēji uzvilkušies par uzbāzīgiem pārdevējiem 0

Diskusija sociālajos medijos ataino plaisu starp klientu vēlmi brīvi iepirkties un veikalu vadības prasībām konsultantēm būt uzmācīgām – pieredzes stāsti atklāj gan pircēju neapmierinātību, gan pārdevēju darba realitāti.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Ārsti nosauc 8 lietas, kas “nogalina” tavus ceļgalus
Kokteilis
Ko katra zodiaka zīme patiesībā vēlas attiecībās? Lauvām nepieciešama atzinība, Auniem – kaislība
Izsita sievietei aci un bija spiests viņu apprecēt: biogrāfi atklāj tumšu Putina ģimenes pagātnes noslēpumu
Lasīt citas ziņas

Sociālajā medijā “Threads” kāda sieviete ar segvārdu @kkvedere raksta: “Pateikšu noslēpumu “Douglas” konsultantēm – es nopirkšu vairāk, ja ļausiet man mierīgi vienai staigāt pa veikalu.”

Ineta skaidro, ka pārdevējām tā ir jādara: “Viņām tas ir jādara. Algas viņām ir pielīdzināmas “Maxima” algai, lai gan veikaliņš uztaisīts,kā V.I.P., katrai pārdevējai jāsit savs vārds pie pārdotās preces, lai mēneša baigās var aplūkot cik katra pārdevusi. Tad nu saprotiet pašas,kā ir tām,kam mazs ietirgojums! Viņām IR jāēlpo pakausī, bet tas arī ir iemesls,kapēc tur neeju.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Loreta dalās savā pieredzē: “Kad strādāju “Stockmann”, mums vadītāja zvanīja uz zāli un teica – pie cepurēm jau 3 minūtes stāv sieviete, kāpēc tu nepiegāji, Tu cimdus piedāvāji?, kāpēc viņa nopirka tikai vienu preci? Man šī iemesla dēļ arī nepatīk iet uz “Douglas”, bet labi saprotu, ka viņas to dara, lai nedabūtu pa ādu no vadības.”

Elīna dalās kādā interesantā novērojumā: “Es, savukārt, esmu pamanījusi, ka man nāk klāt, ja es esmu “normālās” drēbēs. Ja es uz “Douglas” aizeju sporta tērpā, bez make-up, kas parasti ir pirms vai pēc treniņa, mani neviens netraucē. Ir bijis, ka pat pie kases gaidu un neviena nenāk. Ir bijis, ka man reāli vajag palīdzību, un neviena pat neskatās manā virzienā.”

Aleksandra uzskata: “Pateikšu noslēpumu, izsakiet savu viedokli “Douglas” priekšniecībai nevis konsultantēm internetā. Ja jūsuprāt konsultantes pildot savu darbu jūs kaitina, vienkārši neejiet uz to veikalu, jo tas ir viņu darbs par kuru pelna naudu, nevis tā pat vien nāk klāt un piedāvā savu palīdzību klientiem jo viņām tā gribās. Esiet beidzot saprotoši un izturaties ar cieņu pret konsultantiem veikālā.”

Kāds cits sociālā medija lietotājs dalās ar ieteikumu: “Ir viens labs risinājums – austiņas. Pēdejā laikā 99% ejot ārā esmu ar austiņām uz galvas, un tur pat lielākā daļā nekas neskan, vienkārši radu ilūziju, ka nevēlos tikt traucēta :)”

Rebeka aicina novērtēt, ka vēl aizvien ir cilvēki, kas veikalos strādā un vēlas palīdzēt: “Domāju, ka drīzumā šos konsultantus aizstās roboti vai datori. P.S. nekaitina, ka mani uzrunā vai pavaicā kā palīdzēt. Ja nav nepieciešama palīdzība – laipni atbildu, ka paldies, bet laikam tikšu galā pati.”

FOTO: Ekrānuzņēmums/Threads
FOTO: Ekrānuzņēmums/Threads
FOTO: Ekrānuzņēmums/Threads
FOTO: Ekrānuzņēmums/Threads
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.