Publicitātes foto

“Food Union” investē 20 000 eiro “Lakto” zīmola paplašināšanā 0

Investējot 20 000 eiro, piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” papildinājis raudzētā piena produktu zīmola “Lakto” klāstu ar ābolu, ķiršu un ķiršu-dzērveņu garšām, informē uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
FOTO. Apskati, kāda automašīna bija pati populārākā tavā dzimšanas gadā!
“Es pat nespēju iedomāties, ka pieaugušai sievietei var kaut ko tādu teikt” – sieviete vilcienā piedzīvojusi nepatīkamu izturēšanos no diviem pusaudžiem
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā 20
Lasīt citas ziņas

“Lakto” ar zaļo ābolu un ķiršu garšu pieejams lielajā 500g iepakojumā, bet ķiršu-dzērveņu “Lakto” tiek fasēts 100g iepakojumā.

Visu “Lakto” produktu sastāvā ir vietējais piens un pienskābās baktērijas, produkts nesatur konservantus, stabilizētājus un cieti.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kopumā “Lakto” klāstā patlaban ir 21 produkts – piecu veidu garšas vienas porcijas jeb 100g iepakojumos, piecu veidu garšas 220g glāzītēs, sešu veidu garšas lielajos 500g iepakojumos un piecu veidu garšas jaunajos 330g iepakojumos.

Kā ziņots, “Food Union” grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā – “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Rīgas piensaimnieks”, lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā “Premia”, lielāko saldējuma ražotāju Dānijā “Premier Is”, saldējuma ražotāju Norvēģijā “Isbjørn Is”, saldējuma ražotāju Rumānijā “Alpin57Lux” un saldējuma ražotāju Baltkrievijā “Ingman Ice Cream”.

“Food Union” grupas kopējais apgrozījums 2016.gadā sasniedza 247 miljonus eiro. Grupā kopumā tiek nodarbināti vairāk nekā 2500 darbinieku, no kuriem vairāk nekā 1200 darbinieku strādā uzņēmumos Baltijā. 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.