“Luminor” publicitātes attēls

FOTO: Vieta, kur tikties uzņēmējiem. “Luminor” atklāj jauna koncepta klientu apkalpošanas centru 0

Piektdien, 5. aprīlī, klientiem durvis ver jauna koncepta “Luminor” klientu apkalpošanas centrs “Tērbata”.
Tajā papildu finanšu konsultācijām, būs iespēja izmantot telpas individuālam darbam, biznesa tikšanām un apmeklēt publiskos pasākumus, informē banka.

Reklāma
Reklāma
FOTO. Apskati, kāda automašīna bija pati populārākā tavā dzimšanas gadā!
“Es pat nespēju iedomāties, ka pieaugušai sievietei var kaut ko tādu teikt” – sieviete vilcienā piedzīvojusi nepatīkamu izturēšanos no diviem pusaudžiem
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā 20
Lasīt citas ziņas

Prezentējot jaunās telpas, tika atklāta arī iniciatīva “Luminor Collective Mind”, kurai pievienoties aicināti Latvijas uzņēmīgie cilvēki.

“Turpinot “Luminor” attīstību un digitālos uzlabojumus, esam spēruši nozīmīgus soļus, lai klientu servisu padarītu vēl ērtāk pieejamu. Šogad investējam jaunās IT sistēmās, pārveidojam arī klientu apkalpošanas centrus un darba vietas, atbilstoši mūsdienu klientu paradumiem un tendencēm”, stāsta Kerli Gabriloviča, “Luminor” vadītāja Latvijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Moderni klientu apkalpošanas centri vairs nekoncentrējas uz ikdienas pakalpojumu sniegšanu, kas kļūst arvien pieejamāki dažādos attālinātos veidos. Kā rāda “Luminor” klientu paradumi – 85% klientu Baltijā ikdienā bankas pakalpojumus izvēlas saņemt e-vidē.

“Banka mūsdienās vairs nav tikai finanšu darījumu centrs, bet arī vieta zināšanu, pieredzes un resursu apmaiņai. Tādēļ, līdz ar Baltijā pirmo jaunā koncepta filiāli, šodien atklājam arī “Luminor Collective Mind” – iniciatīvu uzņēmīgajiem. Arī panākumiem biznesā svarīgi ne vien finanšu rādītāji, bet arī dalīšanās ar pieredzi un kopīgu atbilžu meklēšana uz ikdienā svarīgiem jautājumiem,” stāsta K.Gabriloviča.

Mūsdienās klientiem, apmeklējot banku, ir svarīgi ne vien saņemt pakalpojumus, bet arī vide – ar atbilstošu tehnisko nodrošinājumu, kur ērti var satikties ar biznesa partneriem, apmainīties zināšanām un pieredzi, gūt jaunas idejas.

Tieši tāda ir “Luminor vīzija” – apkalpošanas centri klientiem radīs papildu pievienoto vērtību. Līdztekus finanšu konsultācijām, klienti varēs tur strādāt arī individuāli un rīkot tikšanās, lai attīstītu savas idejas vai uzņēmējdarbību.

“Pērn atvērām pirmo Luminor pašapkalpošanās punktu Cēsīs, bet šodien ejam tālāk, atverot durvis jauna koncepta apkalpošanas centram “Tērbata”, kas būs tikšanās vieta gan vietējiem uzņēmējiem, gan aktīviem un uzņēmīgiem cilvēkiem. Šobrīd klientiem arvien svarīgākas kļūst tikšanās vietas – ne tikai ar bankas speciālistiem, bet arī saviem biznesa partneriem. To turpmāk varēs darīt jaunajā “Tērbatas” klientu apkalpošanas centrā. Tajā arī nodrošināta atbilstoša vide, ja nepieciešams kādu brīdi pastrādāt. Piemēram, atbildot uz e-pastiem vai tiešsaistē sazinoties ar biznesa partneriem, izmantojot iespēju pieslēgties bezvadu internetam vai uzlādēt ierīces,” par filiāles “Tērbata” iespējām dalās “Luminor” pārdošanas vadītājs Normunds Rudzītis.

Jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrā “Tērbata” klienti varēs:

Reklāma
Reklāma

ērti piekļūt “Luminor” internetbankai;
izņemt/ iemaksāt skaidru naudu bankomātā;
tikties ar bankas finanšu konsultantiem klātienē, kā arī piedalīties attālinātās konsultācijas;
strādāt individuāli;
izmantot koplietošanas telpas tikšanām ar partneriem vai darba grupām;
apmeklēt klientu un publiskos pasākumus, diskusijas, meistarklases, ekspertu lekcijas utml.

Piektdien “Tērbatas” klientu apkalpošanas centrā, plašāka publika tika iepazīstināta arī ar jauno “Luminor Collective Mind” iniciatīvu.

Tajā aicināti pievienoties Latvijas uzņēmīgie cilvēki, lai kopīgi rastu atbildes uz jautājumiem, kas ir svarīgi uzņēmīgiem cilvēkiem mūsdienās – kur gūt enerģiju, kā attīstīt jaunas iemaņas, kā atgūt kontroli pār savu dzīvi, kā sadzīvot ar nemitīgām pārmaiņām un kas paliks pēc mums.

Uzsākot iniciatīvu, tika veikta aptauja, lai noskaidrotu, vai uzņēmīgos cilvēkus vieno noteikts dzīves ritms un sāktu iezīmēt Latvijas uzņēmīgā cilvēka profilu, kas turpmāk tiks papildināts arī ar citiem raksturojošiem datiem.

Pirmie aptaujas rezultāti iezīmē vairākas tendences, piemēram, uzņēmīgajiem bieži brīvdienās jāvelta laiks arī darbam, bet tas netraucē atrast laiku arī sev – 91,9% nosaka konkrētu laiku, kurā nepievēršas darbam.

“Luminor” ir trešais lielākais finanšu pakalpojumu sniedzējs Baltijas tirgū ar 1,1 miljonu klientu, kā arī 16% tirgus daļu noguldījumos un aptuveni 22% – kreditēšanā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.