Foto: AP/LETA/SCANPIX

FOTO: zīmols Burberry pieteicies apvērsumu modes pasaulē – moderni būs zīmolu logotipi 0

Burberry ir pasaules mēroga ekskluzīvo apģērbu zīmols, kas reprezentē citādu britu identitāti. Zīmols atpazīstams ar savu logo visā pasaulē.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 71
Lasīt citas ziņas

Londonas modes nedēļā zīmols prezentēja jaunākās modes tendences gan sieviešu, gan vīriešu apģērbu kolekcijās.

Burberry arī šajā sezonā uzsvaru licis uz aktuālajiem toņiem – balts, melns, sarkans, pelēks un brūns.

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī Burberry jaunā kolekcija norāda uz to, ka modē atgriežas dažādi ādas elementi apģērbā, tostarp ādas svārki, kleitas, bikses un jakas. Tāpat zīmols piedāvā apdrukas ar faunas motīviem, kas izskatās eleganti dažādās apģērbu kombinācijās.

Burberry norāda arī uz plisējuma un gofrējuma aktualitāti jaunajās modes kolekcijās. Tāpat arī metālisku elementu un pērļu izmantošana apģērbos, kas lieliski papildina, izceļ un padara apģērbu krāšņāku.

Visbeidzot Burberry ir viens no tiem, kas šajā rudenī pieteicis logomānijas triumfu. Vēl salīdzinoši nesen zīmolu produkti ar logotipu apdrukām izraisīja nepatiku modes pazinēju vidū, taču šoruden luksusa zīmolu logotipi ir atgriezušies modē.

Foto:

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.