
“Izcili bezgaumīgi!” Tauta spriež par “Lidl” karaļvalsts reklāmu – kāpēc cilvēkus tā neuzrunā? 0
Vai esat pamanījuši veikala “Lidl” jauno reklāmas kampaņu? Tās galvenie varoņi ir princese un princis, tomēr, kā lasāms sociālajā tīklā “Thread”, dažus cilvēkus reklāma nepavisam neuzrunā.
“Kas tās par reklāmām? Lidl princis un princese…”, “Izcili bezgaumīgi”, “Piemērs, kad liels zīmols nespēj izfiltrēt mēslus! Un cik ļoti ārpus realitātes ir reklāmu veidotāji”, “Vienam pieder karaļvalsts ar vērtību uz kvalitāti. Otram, ka tik lētāk. Apvienoja karalistes un sanāca dārgi ar zemu kvalitāti.”
Neizpratnes pilni viedokļi lasāmi “Thread”.
LA.LV sazinājās ar “Lidl” pārstāvjiem, kuri detalizētāk izskaidroja reklāmas domu, uzsverot, ka kampaņa ir veiksmīga, jo tā ir plaši pamanīta un apspriesta.
Atbild Klinta Mežapuķe, “Lidl Latvija” komunikācijas projektu vadītāja: “Aizraujošā stāstā pārvēršot mūsu solījumu vienmēr piedāvāt labāko cenas un kvalitātes attiecību, esam radījuši kampaņu, kurā cena un kvalitāte attēloti kā princis un princese. Pasakas, humors un mūsdienīgi risinājumi – tie caurvij mūsu leģendārās kampaņas stāstu. Un šī leģenda par neticamo savienību brīnišķīgi attēlo, ka no pirmā acu uzmetiena šķietami nesaderīgas lietas var radīt perfektu harmoniju.
Šī kampaņa aizsākās jau šī gada martā, akcentējot tieši pievilcīgo cenas un kvalitātes attiecību “Lidl” veikalos. Vēlāk stāsts turpinājās, vēršot uzmanību gardajiem “Grill&Fun” grilēšanas sezonas produktiem, savukārt šobrīd tiek izcelts svaigo augļu un dārzeņu piedāvājums. Un tas viss – vienotā stāsta tematikā ar jau iepazītajiem tēliem – Augstās Kvalitātes karaļvalsts princesi un Zemās Cenas karaļvalsts princi.
Kampaņa un tās reklāmas ir plaši pamanītas, apspriestas sociālajos tīklos un ne tikai, kā arī dažādos veidos pārsteigušas mūsu sabiedrību – tas ir tieši tas, kas raksturo veiksmīgu reklāmas kampaņu.”
Vai esi pamanījis "Lidl" reklāmas kampaņu ar princi un princesi?