Riepu maiņa. Ilustratīvs foto
Riepu maiņa. Ilustratīvs foto
Foto. Scanpix/Wolfgang Kumm/dpa

7. BMW X6 (2008–2010) 15

X6, kas ir sportisks krosovers, arī ir problemātisks. 2008.–2010. gada modeļi saskārušies ar degvielas sūkņa, dzesēšanas sistēmas un eļļas problēmām, kā arī ar turbokompresoru defektiem (turbocharger issues) un izplūdes sistēmas (exhaust system) kļūmēm. Šie modeļi ir dārgi uzturēšanā, tāpēc tie nav ieteicami lietotu auto pircējiem.

BMW X6 (E71 paaudze) tika pozicionēts kā viens no pirmajiem sportiskajiem krosoveriem (SAC – Sports Activity Coupe), apvienojot SUV praktiskumu ar kupejas dizainu. Tas pieejams ar dažādiem dzinējiem, tostarp 3.0 litru sešcilindru turbopūtes benzīna dzinēju (xDrive35i, N54, 306 ZS), 4.4 litru V8 twin-turbo (xDrive50i, N63, 407 ZS) un 3.0 litru dīzeļa dzinēju (xDrive35d, 286 ZS) (Avots: web:3).

N54 un N63 dzinēji cieš no turbokompresoru nodiluma, kas var izraisīt jaudas zudumu un maksāt ap 3000 eiro remontā. Dzesēšanas sistēmas problēmas ietver ūdens sūkņa un radiatoru noplūdes, kas izraisa pārkaršanu, bet eļļas noplūdes bieži rodas no vārstu vāka blīvslēgiem.

Elektriskās sistēmas kļūmes ietver iDrive sistēmas “uzkāršanos” un aizmugures kameras kļūdas, kas ir īpaši kaitinoši, ņemot vērā X6 augsto cenu. Vidējās uzturēšanas izmaksas sasniedz 1500 eiro gadā, un What Car? uzticamības reitingā X6 ieguva zemu novērtējumu – vidusdaļa tabulā.

Vietnē X lietotāji dalās pieredzē, ka X6 ir “statusa simbols”, taču tā remonta izmaksas un biežās kļūmes padara to par nepraktisku izvēli. Daži iesaka izvēlēties vēlākos modeļus (piemēram, F16 paaudzi), kas ir uzticamāki.

Eiropā dominē dīzeļa modeļi (xDrive35d) cieš no izplūdes sistēmas problēmām, tostarp DPF filtru aizsērēšanas.

Reklāma
Reklāma
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.