SEB bankas logo
SEB bankas logo
Foto: Edijs Pālens/LETA

Jaunākās ziņas no “SEB bankas” par internetbankas un aplikācijas darbību 0

“SEB bankas” internetbankas un mobilās lietotnes darbība ir atjaunota, aģentūru LETA informēja bankas Komunikācijas pārvaldes vadītāja Agnese Strazda.

Reklāma
Reklāma
10 lietas, kas bez žēlastības jāizmet no mājas līdz Jaunajam gadam. Vismaz viena no tām ir teju katram
Kokteilis
Auns – melns, Lauva – balts: neveiksmīgākā krāsa katrai zodiaka zīmei
“17 gados kaut ko tādu pieredzēt, tas ir briesmīgi…” Viens no cietušajiem gatavs runāt un atklāj, kas patiesībā notika avārijā Saldus novadā
Lasīt citas ziņas

Pēc viņas sacītā, abu pakalpojumu darbība tika stabilizēta un veiktas nepieciešamās kontroles.

Strazda skaidroja, ka uzņēmums šodien turpinās veikt IT darbības rūpīgu uzraudzību, kā arī turpinās informēt klientus par pakalpojumu pieejamību.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņa atgādināja, ka ievērojamu traucējumu gadījumā aktuālā informācija ir pieejama “SEB bankas” mājaslapā un “SEB bankas” sociālo mediju profilos.

Jau ziņots, ka sestdienas pirmajā pusē bija ir traucēta “SEB bankas” internetbankas darbība, kā arī nebija iespējams izmantot mobilo lietotni.

Banka klientiem atvainojās par radītajām neērtībām, uzsverot, ka šajā nedēļas nogalē tiek veiktas būtiskas bankas kopējās IT infrastruktūras pārbaudes, kas arī ietekmējis internetbankas un mobilās lietotnes darbību.

Pēc aktīvi apmēra “SEB banka” ir trešā lielākā banka Latvijā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.