Kā izveidot veiksmīgu pasaules mēroga uzņēmumu? “Tas jautājums daudz vairāk ir nevis, ko ražot, bet kā” 20

Uzņēmējs Normunds Bergs TV24 raidījumā “Kur tas suns aprakts?” norāda, ka mēs esam aizrāvušies sudraba lodes meklējumos, cenzdamies izgudrot inovatīvu produktu,  bet ne vienmēr tā ir panākumu atslēga. Par piemēru viņš min Latvijas alus ražotājus – to ir vairāki desmiti.

Reklāma
Reklāma
Šī prece pazudīs no “Rimi” plauktiem! Tirdzniecības tīkls ievieš jaunu biznesa stratēģiju – kas vēl tiks izņemts no sortimenta?
Pekina plāno pārņemt Putina impēriju? Eksperts atklāj, kāpēc diktators šoreiz ir patiesi nobijies
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Lasīt citas ziņas

“Tas jautājums daudz vairāk ir nevis, ko ražot, bet kā,” viņš uzsver. Ir jāsaprot, kura būs tā specifikācija, kādas būs nianses, kāds labumiņš.

Jautājums ir par kopumu, ar ko tu atšķiries no citiem, skaidro N.Bergs.
CITI ŠOBRĪD LASA

“Ir milzīgs risks mēģināt izgudrot kaut ko jaunu un tad pārliecināt pasauli, ka tai tas ir nepieciešams,” viņš apgalvo, pamatojot teikto ar faktu, ka pasaule jau tūkstošiem gadu ļoti veiksmīgi ir izdzīvojusi bez tā ģeniālā izgudrojuma. Par piemēru viņš min savu pieredzi. Viņš atceras lietas, kas bijušas izgudrotas, – īstas, patentētas, taču citiem neaktuālas.

Ir daudz vieglāk sākt mērogojamu biznesu, kur ir stabila niša, un taisīt mazliet labāk, atrast to minimālo starpību vai trūkumu konkrētai klientu grupai vai produktam. Tā, viņš paskaidro, ir daudz vieglāk izsisties un kļūt ļoti, ļoti lielam.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.