Publicitātes foto

“Latvijas balzama” dzērieni iekļauti gada inovatīvo produktu izlasē 0

AS “Latvijas balzams” ražotie dzērieni – degvīni “Amber Gold” un “Killer Queen Vodka”, kā arī dzirkstošais alkoholiskais dzēriens “Cosmpolitan Diva” – iekļauti starptautiskā konkursa “SIAL Innovation 2014” gada inovatīvo produktu izlasē, informē “Latvijas balzams”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 6 vārdu īpašniekus, kurus visbiežāk ieskauj kupls bērnu pulciņš 10
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā 15
TV24
Diskriminācija Latvijā? Advokāts komentē plānotos ierobežojumus 3
Lasīt citas ziņas

Degvīns “Amber Gold” ir jaunākais no “Latvijas balzams” degvīnu zīmoliem un pasaulē pirmais caur dzintaru filtrētais degvīns. Degvīns “Killer Queen Vodka” ir unikāls ar to, ka veltīts leģendārās britu grupas “Queen” singla “Killer Queen” četrdesmitgadei. Savukārt “Cosmopolitan Diva” izceļ tas, ka dzēriena tapšanā pirmoreiz izmantota unikāla tehnoloģija dzirkstošo dzērienu filtrācijā caur zeltu.

“Latvijas balzamā” atzīmē, ka “SIAL Innovation” konkurss tiek rīkots jau desmito gadu un ir daļa no Eiropā lielākās pārtikas izstādes “SIAL” notikumiem, kas pagājušajā nedēļā norisinājās Parīzē, un kurā piedalījās arī “Latvijas balzams”.

CITI ŠOBRĪD LASA

SIAL izstāde šogad svin savu piecdesmitgadi un tikusi plaši apmeklēta – tajā piedalījās 6300 dalībnieku no 105 pasaules valstīm, un to apmeklēja vairāk nekā 150 000 viesu. AS “Latvijas balzams” izstādē piedalījās sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru un ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda atbalstu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.