Publicitātes attēls

Lojalitāte zīmolam ir galvenais iemesls, kādēļ pērk dārgos “premium” viedtālruņus 2

“Premium” klases viedtālruņu pieprasījuma pieaugumu nodrošina klientu lojalitāte ierīces zīmolam un veiktspējai, intervijā aģentūrai LETA pastāstīja mobilo sakaru operatora “Bite Latvija” vadītājs Kaspars Buls.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 156
Kokteilis
Magnētiskās vētras 2024. gada aprīļa beigām – visbīstamākās dienas
Lasīt citas ziņas

Viņš skaidroja, ka, piemēram, ja cilvēks visu dzīvi ir lietojis “iPhone”, tad ir visai maza iespēja, ka viņš pāries uz “Samsung”.

Vidējās klases telefonu lietotāji vairāk “staigā” starp ražotājiem

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt tajā pircēju daļā, kuri lieto vidējās klases telefonus, lojalitāte ir daudz zemāka, un viņi daudz vieglāk “staigā” starp dažādu ražotāju iekārtām. “Tur vairāk skatās nevis uz ražotāju, bet funkcionalitātes, kvalitātes un cenas attiecību. Tieši šajā segmentā piedāvājums pašlaik ir milzīgs,” norādīja Buls.

Runājot par 5G viedierīcēm, Buls pauda – tas, cik daudz 5G viedierīces būs pieejamas Latvijā, būs atkarīgs no ražotāju piedāvājuma. Pašlaik tiek lēsts, ka gada otrajā pusē pasaulē 10% no pārdotajiem viedtālruņiem būs piemēroti 5G. “Bite Latvija” vadītājs atzīmēja, ka otrajā pusgadā varētu būt ļoti daudz šādu modeļu un tiem arī būs pieejamākas cenas, nekā pašreizējās, kas svārstās ap 800-1500 eiro.

Paplašinās piedāvājums

Buls sacīja, ka pašlaik viedtelefonu piedāvājums attīstās daudzveidīgi. Paplašinās piedāvājums gan tā saucamajām “premium” ierīcēm, gan vidējā segmenta, gan zemāko cenu segmenta ierīcēm. “Katrs telefonus izvēlas pēc savām vajadzībām. Tādēļ kopumā telefoni paliek dārgāki, bet tajā pašā laikā tie paliek arī daudzfunkcionālāki, lielāki, izturīgāki. Piemēram, ja kādreiz mitrumdrošs telefons bija inovācija, tad tagad drīzāk rodas izbrīns, ja kāds telefona modelis nav izstrādāts mitrumdrošs,” viņš skaidroja.

“Bite Latvija” vadītājs izcēla, ka dominējošie “premium” segmentā ir “Apple” un “Samsung” tālruņi. “Huawei” pēc visiem konfliktiem pasaulē iet grūtāk. “Vienlaikus man ir jāuzsver, ka ļoti ir audzis arī vidējā segmenta tālruņu piedāvājums un pašlaik par dažiem simtiem eiro var nopirkt tiešām ļoti labu telefonu. Atšķirība starp “premium” un vidējā segmenta telefoniem ir samazinājusies,” sacīja Buls.

Uzziņa:

“Bite Latvija” 2018.gadā strādāja ar 99,978 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9,1% vairāk nekā 2017.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga par 18,2% un bija 14,964 miljoni eiro.

Reklāma
Reklāma

“Bite Latvija” reģistrēta 2005.gada maijā, un tās pamatkapitāls ir 99,085 miljoni eiro. “Bite Latvija” 100% kapitāldaļas pieder “Bite Lietuva”, kas ir starptautiskās aktīvu pārvaldīšanas kompānijas “Providence Equity Partners” uzņēmums.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.