Foto: LETA

“Ļoti neomolīga sajūta.” “IKEA” komentē, kāpēc paziņojumi klientiem tiek atskaņoti krievu valodā 135

Pirms kāda laika sociālo mediju platformā “X” Liāna Langa uzslavēja “IKEA” par krievu valodas izņemšanu no pašapkalpošanās kasēm, aicinot to pašu darīt veikaliem “Rimi” un “Maxima”. Taču, kāds cits sociālo tīklu lietotājs norādīja, ka neskatoties uz to, ka krievu valoda vairs nav sastopama “IKEA” pašapkalpošanās kasēs, tā ir dzirdama pa skaļruņiem.

RAKSTA REDAKTORS
“Cik ilgi šo tolerēsim Vecrīgā?” Rīdzinieci sadusmo uz ielām tirgoto preču sortiments
Kokteilis
“Katrs drosmīgs lēmums nesīs rezultātus.” Astroloģe nosauc divas zodiaka zīmes, kurām tuvojas liela veiksme
“Amerikāņi tiktu iznīcināti trīs sekundēs.” Ukrainas komandieris atklāti par ASV plāniem, drošības garantijām un Krievijas patiesajiem mērķiem
Lasīt citas ziņas

“IKEA izvācis krievijas valsts valodu no pašapkalpošanās ekrāniem. Kampaņa #RunāLatviski aicina @RimiLatvija @maximaveikals sekot šim paraugam! Atgādinu, ka krievijas valodas nebūs nevienā Latvijas bankomātā, sākot ar 2025. gada 31. janvāri,” tā rakstīja Liāna Langa savā “X” kontā.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Paziņojumi IKEA veikalā joprojām skan arī krievu valodā. Patiesībā ļoti neomulīgi sajūta. Kā tādā Muhosranskā,” piebilda cits lietotājs.

Kā komentēja “IKEA” korporatīvo pakalpojumu vadītāja Renata Dante: “Saziņā ar klientiem mēs nodrošinām atbilstību valsts tiesību aktiem, kā arī uzraudzības iestāžu norādījumiem vienmēr apkalpot klientus valsts valodā.

Papildus tam mēs cenšamies nodrošināt, lai informācija būtu pieejama arī citās mūsu klientiem aktuālās valodās. Tas ļauj mums arī nodrošināt visu mūsu klientu drošību.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.