Foto: Evija Trifanova/LETA

“Mans ēdiens taču atdziest!!!!” Ēdienu piegādes kurjeri nebeidz pārsteigt ar neizprotamu pieeju 0

Jau iepriekš sabiedrībā bijusi šūmēšanās par ēdiena kurjeriem. Cilvēki bijuši neapmierināti dažādu iemeslu dēļ. Piemēram, no ēdiena paciņas pazudis ēdiens, kurjera tautība vai piegādes ātrums. Arī šoreiz sieviete sociālajā medijā “Threads” dalījusies ar nepatīkamu pieredzi – viņai nācās ilgi gaidīt savu ēdienu, jo kurjers vienlaikus piegādāja vairākas ēdiena paciņas.

Reklāma
Reklāma
Šos ziedu veidus ieteicams labāk nevienam nedāvināt: tie var piesaistīt nelaimi un negatīvas emocijas
Kokteilis
TESTS. Kas tev šobrīd visvairāk vajadzīgs? Vēstulē, kuru izvēlēsies, ir Visuma atbilde tev
Pieci labākie ministri, kādi Latvijā bijuši kopš neatkarības atjaunošanas – viņi būtiski mainījuši mūsu valsti 1
Lasīt citas ziņas

Anete ir neapmierināta: “Kāds sakars, “Bolt food”, ka kurjers, saņemot manu gatavo pasūtījumu, pa ceļam piestāj un gaida vēl citu pasūtījumu jau 15 minūtes, mans ēdiens taču atdziest!!! Hallo?” Viņa turpina, rakstot, ka kurjers otru ēdienu turpināja gaidīt vēl ilgāk. Gaidīšanas laiks jau bija sasniedzis 30 minūtes.

Arī citiem cilvēkiem bijušas līdzīgas pieredzes. Loreta stāsta, ka reiz bija sūtījusi ēdienu no blakus mājas. Kurjers savāca ēdienu un devās uz pilsētas otru galu. Pēc tam sieviete gan esot saņēmusi atvainošanos un bezmaksas dzērienu, bet vai tas atsver ilgo gaidīšanas laiku un auksto ēdienu?

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī Ieva saskārusies ar tādu situāciju. Nu gan viņa ir radījusi risinājumu – sieviete piemaksā 1,79 eiro pasūtījuma prioritātes maksu un vairs var neuztraukties, ka ēdiens būs piegādāts auksts.

Daudzi komentētāji arī norāda, ka tā ir loģistikas vaina, nevis kurjeru.

Lūk, kas vēl sakāms komentētājiem:
“”Wolt” ir kā “Rimi”, “Bolt” kā “Maxima”.”

“Esmu ar šo arī saskāries un rakstījis uz klientu atbalstu. Viņi atbildēja, ka cenšas optimizēt piegādes, tāpēc var gadīties tā, ka veic vairākas piegādes vienlaicīgi. Interesanti, ka uzņēmums, cenšoties optimizēt piegādi, samazina piegādes kvalitāti (jo ēdiens atdziest), bet, izskatās, ka tā nav prioritātē, jo cenšas vienkārši nopelnīt vairāk.”

“”Wolt” tā arī dara, ka pirms manu atved, paņem citus… Normāla prakse…”

“Sen vairs neizmantoju “Bolt”, pārāk bieži kurjeri “savāc” kaut ko no maisiņa vai pat neatved pasūtījumu. To zinu gan no klienta, gan no ēdināšanas uzņēmuma puses. Arī “Wolt” reiz bija līdzīgi – kurjers stāvēja pretējā ielā un, pat pēc manas piezīmes, ka ēdiens jau atdzisis, nesteidzās, jo gaidīja vēl pasūtījumus.”

“”Bolt” iesaku vispār neizmantot. No personīgās pieredzes – kurjers pazuda, supports arī neatbildēja. Kopš tās reizes tikai “Wolt”.”

“Bolt Food” nepārtraukti pilnveidojas

Komentāru par situāciju sniedz Jānis Rimicāns, “Bolt Food” vadītājs Latvijā: “Mūsu partnerkurjeri dara visu iespējamo un strādā atbildīgi, lai maltīte vienmēr nonāktu līdz klientam un tā būtu silta. Mēs nepārtraukti pilnveidojam piegādes procesus un sistēmas algoritmus, lai nodrošinātu, ka piegādes notiek atbilstoši augstākajiem standartiem.

Reklāma
Reklāma

Dažos gadījumos sistēma var apvienot vairākus pasūtījumus vienā maršrutā, ja tas ļauj tos piegādāt optimālā un efektīvā veidā. Tas tiek darīts tikai tad, ja algoritms aprēķina, ka piegādes laiks un kvalitāte netiks negatīvi ietekmēta.

Gadījumā, ja piegādes laikā rodas kādas problēmas un nav iespējams sazināties ar kurjeru, aicinām sazināties ar atbalsta komandu “Bolt Food” lietotnē un informēt par situāciju, lai varam to operatīvi atrisināt.

Atgādinām, ka platformā “Bolt Food” esošie partnerkurjeri ir neatkarīgi pakalpojuma sniedzēji, tāpēc starp “Bolt Food” un partnerkurjeriem nepastāv darba tiesiskās attiecības. Mūsu platforma kalpo kā tilts, piedāvājot elastīgu ienākumu gūšanas iespēju.”

Ekrānšāviņš

Ziņo!

Ja arī Tu vēlies padalīties ar savu stāstu

Ziņo!
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.