
“Tas priecīgi izdancoja no manas ēdiena kastītes” – rīdziniece pēc ēdiena saņemšanas no “Bolt” tagad kādu laiku gatavošot tikai mājās 53
Santa soctīklā “Threads” dalījusies ar nepatīkamu pieredzi, pasūtot ēdienu “Bolt” aplikācijā.
Viņa raksta: “Labu apetīti man! Saņemot pasūtījumu no Bolt kopā ar ēdiena kastīti uz mana virtuves galda priecīgi izdancoja arī trekns prusaks. Nevar izslēgt ēdinātāju, bet man ļoti liela aizdoma, ka mazais proteīna kumosiņš tomēr pie kurjera dzīvoja līdz šim. Lai nu kā, kādu laiku gatavošu pati.”
Sieviete pievienojusi arī “dancojošā” prusaka foto:

Pie ieraksta ir daudz komentāru, tostarp arī no restorāna, no kura piegādāts ēdiens. Restorāns kategoriski noraida, ka prusaks varētu būt nācis no viņiem.
“Hei! Jā, pasūtījums bija no mums, bet prusaki mums noteikti nedzīvo. Mēs regulāri veicam tīrīšanu un dezinfekciju – virtuve tīra, viss kārtībā. Izskatās, ka tas mazais “pasažieris” varētu būt pievienojies ceļā pie Tevis… Žēl, ka tā gadījās, un ļoti ceram, ka tas Tev nebojāja vakaru. Ja gribi, uzraksti mums DM – atradīsim, kā kompensēt šo nepatīkamo pārsteigumu.”
Arī komentētājiem ir ko teikt:






Situāciju komentē Jānis Rimicāns, “Bolt Food” vadītājs Latvijā
Viņš raksta: “Varam apliecināt, ka mūsu partnerkurjeri dara visu iespējamo un strādā atbildīgi, lai maltīte vienmēr nonāktu līdz klientam silta un atbilstu visiem kvalitātes standartiem. Klientu apmierinātība un pārtikas drošība ir “Bolt” prioritāte un mēs šādus pārkāpumus uztveram ļoti nopietni, tāpēc konkrētajam partnerkurjeram ir liegta piekļuve “Bolt Food” platformai.
Ikdienā ļoti reti saņemam sūdzības par neatbilstību higiēnas prasībām, taču mēs varam partnerkurjeriem liegt piekļuvi “Bolt Food” piegādes platformai, ja tiek saņemta jebkāda sūdzība no klienta vai partnerrestorāna, piemēram, par piegādes somu tīrību. Mēs aktīvi monitorējam gan pasūtījumu izpildi, gan partnerkurjeru sniegumu (novērtējumu jeb reitingu platformā), lai nodrošinātu vislabāko servisu klientiem.”