Publicitātes foto

“Mēs darītu tāpat!” veidotāji atvainojas visiem, kurus šī kampaņa ir aizskārusi 5

Ņemot vērā radušos situāciju, “DDB Latvija” kā ANO Bēgļu aģentūras (UNHCR) radošais partneris ir nolēmusi pārskatīt turpmāko kampaņas “Mēs darītu tāpat!” komunikāciju un veikt nepieciešamās izmaiņas, lai novērstu pārpratumus nākotnē, un atvainojas visiem, kurus šī kampaņa ir aizskārusi, informēja aģentūrā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi
Lasīt citas ziņas

“Vērtējot sabiedrības reakciju, redzam, ka tās vēstījumi un galvenie mērķi ir pārprasti. Temats ir tiešām aktuāls, sarežģīts un jūtīgs. “DDB Latvija” komandas vārdā atvainojamies visiem, kurus šī kampaņa ir aizskārusi,” teikts aģentūras paziņojumā medijiem.

Aģentūra skaidro, ka kampaņa “Mēs darītu tāpat!” stāsta par reāliem cilvēkiem, kuri bēg no kara un vajāšanas, un kuriem ir nepieciešama starptautiskā aizsardzība. Katru minūti aptuveni 24 cilvēki ir spiesti pamest savas mājas, un puse no visiem bēgļiem pasaulē ir bērni.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kampaņas “Mēs darītu tāpat!” mērķis ir veicināt līdzjūtību bēgļiem un patvēruma meklētājiem un atgādināt, ka viņi ir cilvēki, kuri ir nonākuši necilvēcīgos apstākļos un šobrīd meklē patvērumu. Arī Latvijā. Kampaņas mērķis nekad nav bijis šķelt Latvijas sabiedrību un kādu aizskart.

Jau vēstīts, ka Ārlietu ministrija aicinās ANO Bēgļu aģentūru izvērtēt tās sāktās kampaņas “Mēs darītu tāpat!” “elementus Latvijā”. Ministrija plāno vērst aģentūras uzmanību uz bažām un apstākļiem, ko šī reklāmas kampaņa ir raisījusi sabiedrībā, īpaši zemessargos un Nacionālo bruņoto spēku profesionālā dienesta karavīros.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.