Publicitātes foto

Pētījums: Iedzīvotāji vēlas maksāt tikai par viņus interesējošu TV saturu 1

Mobilo sakaru operatora “Tele2” veiktās aptaujas dati liecina, ka maksāt tikai par viņiem interesējošo saturu vēlētos 84% no Latvijas iedzīvotājiem, informē uzņēmums.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 55
ASV izsludina ārkārtas stāvokli pirms Saules aptumsuma – paredz cilvēku masu bojāeju 12
Lasīt citas ziņas

Līdzīgam skaitam respondentu arī ir svarīga iespēja skatīties interesējošās pārraides sev vēlamā laikā un vietā.

Neierobežots saturs vairs nav nepieciešams

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt 41% Latvijas iedzīvotāju vairs nav vajadzība pēc plašas televīzijas kanālu izvēles.

Mobilo sakaru operatora “Tele2” veiktās aptaujas dati liecina, ka Latvijas iedzīvotājiem neierobežoti plaša televīzijas kanālu izvēlē kopumā nav tik būtiska – tā ir svarīga 59% aptaujāto. Savukārt televīzijā pieejamo saturu pilnvērtīgi aizstāt ar internetā pieejamo saturu varētu 51% respondentu.

Izklaide un uzziņa

Lielākajai daļai Latvijas iedzīvotāju (88%) ir daži viņu iecienītie TV kanāli, kuros viņi skatās lielāko daļu pārraižu. Televīzijas pārraides visbiežāk tiek vērotas, lai izklaidētos un uzzinātu, kas notiek Latvijā.

“Pašlaik video satura patērēšana ir ļoti izplūdusi. Proti, cilvēki skatās pārraides tiešraidē, taču vienlaikus aktīvi izmanto arī iespēju konkrēto pārraidi vērot arhīva sadaļā.

Tādējādi cilvēks it kā skatās klasisko televīziju, bet daļēji to patērē video on demand (VOD) formā. Turklāt ar kādu no aplikācijām konkrēto saturu ir iespēja skatīties ne tikai TV ekrānā, bet arī telefonā, planšetē vai datora monitorā.

Līdz ar to pēdējā laikā bieži dzirdētais apgalvojums “man mājās nav televizora” var nozīmēt divas lietas – gan to, ka cilvēkam nav pieejama klasiskā televīzija ar lineārajiem kanāliem, gan arī to, ka viņam mājās nav TV ekrāna. Taču tas vēl nenozīmē, ka netiek patērēts televīzijas saturs.

Iespējams, tas tiek skatīts citās iekārtās,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.

“Ņemot vērā video satura lietošanas paradumus, mēs saviem klientiem piedāvājam Gudro televīziju, kas sniedz iespēju skatīties dažādu saturu trīs dažādās ierīcēs vienlaicīgi. Turklāt klientiem ir iespēja skatīties gan klasiskos TV tiešraides kanālus, gan arī pēc izvēles dažādas filmas un seriālus,” piebilst R.Rosts.

Reklāma
Reklāma

Uzziņa:

Aptaujā piedalījās 805 respondenti un tā veikta sadarbībā ar “Berg Research”.