VIDEO. Pircējus “Maxima” veikalā pārsteidz izsalcis “klients” dārzeņu nodaļā; uzņēmums nekavējoties reaģē 0
Dodoties iepirkties vakariņām, reti kurš sagaida, ka veikala dārzeņu nodaļā nāksies sastapt kādu izsalkušo, kas nav cilvēks. Piemēram, peli, kas, omulīgi iekārtojusies, mielojas ar kāpostiem. Tieši šāds skats nesen pārsteidza pircējus vienā no “Maxima” veikaliem.
Viena no veikala klientēm, kas ieraudzīja peli, publicēja video platformā “TikTok”. Komentāru sadaļā lasāmi dažādi sabiedrības viedokļi – kāds uz notikušo reaģēja ar humoru, kāds atkal izteicās, ka tas ir drausmīgi, ņemot vērā Slimību profilakses un kontroles centra (SPKC) neseno ziņojumu par
leptospirozes gadījumiem Latvijā.
Leptospiroze ir zoonoze jeb infekcijas slimība, kas tiek pārnesta no dzīvniekiem uz cilvēkiem. Leptospirozes izraisītājs ir baktērijas leptospiras, kas ārējā vidē var saglabāties nedēļām vai pat mēnešiem, īpaši mitrā un vēsā vidē, taču tās ir jutīgas pret izžūšanu un augstu temperatūru. Inficētie dzīvnieki izdala leptospiras ar urīnu.
LA.LV sazinājās ar “Maxima Latvija” pārstāvjiem, lai noskaidrotu viņu komentāru par nepatīkamo pārsteigumu kāpostos.
Atbild “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule: “”Maxima Latvija” viena no galvenajām prioritātēm ir nodrošināt klientiem kvalitatīvus produktus par pieejamām cenām. Ikdienā īpašu uzmanību pievēršam tam, lai visi produkti atbilstu kvalitātes standartiem.
To nodrošinām vairākos līmeņos – primāri sadarbojoties ar ilggadējiem un kvalificētiem piegādātājiem, kuru preces atbilst Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem standartiem un ir pienācīgi sertificētas. Uzņēmumā ir ieviestas arī vairākas iekšējās procedūras, kuru mērķis ir garantēt, ka klienti saņem tikai kvalitatīvu produkciju.
Papildus tam sadarbojamies ar sertificētu kaitēkļu kontroles uzņēmumu, kas regulāri veic pārbaudes visos “Maxima” veikalos un īsteno nepieciešamos preventīvos pasākumus, ja tādi ir vajadzīgi.
Ņemot vērā šos plašos kvalitātes kontroles pasākumus, mūs nepatīkami pārsteidza nesen notikusī situācija, un mēs atvainojamies klientiem par sagādātajām neērtībām.
Saņemot ziņojumu sociālajos tīklos, nekavējoties reaģējām – uz konkrēto veikalu tika izsaukti profesionāli sadarbības partneri, kuri veica visus nepieciešamos pasākumus situācijas novēršanai.
Rūpējoties par pārtikas drošu lietošanu ikdienā, aicinām klientus pirms lietošanas uzturā rūpīgi nomazgāt augļus un dārzeņus.”