Portāls LA.LV jūnijā, sasniedzot 632 361 interneta lietotāju, kļūst par piekto lasītāko portālu Latvijā 0

Apmeklētākā interneta vietne jūnijā Latvijā bija portāls “delfi.lv”, kas skatīts 883 801 reizi, liecina starptautiskā interneta pētījumu un tehnoloģiju uzņēmuma “Gemius” publicētie jaunākie dati.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Kokteilis
FOTO. Ieva Brante demonstrē lielisku veidu, kā parādīt krāpniekiem viņu īsto vietu
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm 115
Lasīt citas ziņas

Otrajā vietā kopējās statistikas topā ierindojies “inbox.lv” ar 755 063 skatījumiem, bet trešajā vietā bija izdevniecības “Rīgas viļņi” portāls “jauns.lv” ar 684 268 skatījumiem.

Savukārt uz ceturto vietu ar 655 453 apmeklētājiem pakāpies portāls “tvnet.lv”, kas maijā ierindojās sestajā vietā, bet pirmo piecinieku noslēdz “la.lv” ar 632 361 skatījumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Sesto vietu ar 585 507 apmeklētājiem ieņēma sabiedrisko mediju ziņu portāls “lsm.lv”, kas maijā ierindojās ceturtajā vietā. Jūnijā septītā apmeklētākā vietne ar 578 069 skatījumiem bija portāls “nra.lv”, astotā – “tv3.lv”, kas apmeklēts 543 241 reizi, bet devītajā vietā ierindojās “santa.lv” ar 486 336 apmeklētājiem. Pirmo desmitnieku noslēdza “Tvnet grupas” portāls “apollo.lv” ar 476 613 skatījumiem.

Otrajā desmitniekā ierindojās “1188.lv”, “gismeteo.lv”, “bb.lv”, “spoki.lv”, “lvportals.lv”, “likumi.lv”, “mammamuntetiem.lv”, “bilesuparadize.lv”, “liepajniekiem.lv” un “sportacentrs.com”.

Lielāko pieaugumu jūnijā uzrādījuši portāli “bilesuparadize.lv”, “bb.lv” un “mammamuntetiem.lv”, savukārt lielākais apmeklētāju skaita samazinājums bija portāliem “sportacentrs.com” un “lsm.lv”.

No mediju grupām 61% jeb 914 330 Latvijas interneta lietotāju sasniegusi “Delfi” grupa, kas ietver “calis.lv”, “atverskapi.lv”, “mansdraugs.lv”, “tavsdarzs.lv”, vietni “bilesuparadize.lv”, “Delfi TV”, kā arī mobilo lietotni.

Otrajā vietā ierindojās “Tvnet” mediju grupa, kas ietver “tvnet.lv”, “receptes.lv”, “spoki.lv” un “apollo.lv”, kā arī “Tvnet.lv”, “apollo.lv” un “rus.tvnet.lv” lietotnes. “Tvnet” grupas vietnes jūnijā skatījuši 53% jeb 797 257 interneta lietotāju.

Trešo pozīciju starp mediju grupām ieņem “Rīgas viļņu” mediju grupa, kas jūnijā sasniegusi 684 584 jeb 46% interneta lietotāju. Datos tiek pieskaitīti lietotāji, kuri jūnijā izmantojuši “jauns.lv”, “otkrito.lv” jeb “rus.jauns.lv”, “rigasvilni.lv”, “zurnali.lv”, kā arī lietojuši “jauns.lv” straumēšanu.

“la.lv/TV24” mediju grupa ar vietnēm “la.lv”, “lrtv.lv” un “tv24.lv” sasniegusi 632 361 jeb 42% interneta lietotāju.

Savukārt “TV3” mediju grupa, kas ietver datus par “tv3.lv”, “play.tv3.lv” video un “starfm.lv” straumēšanu, kā arī “tv3play.lv” lietotni, pagājušajā mēnesī sasniegusi 41% jeb 612 816 Latvijas interneta lietotājus.

“Top 20” veidots, ņemot vērā interneta lapu auditoriju vecumā no septiņiem līdz 74 gadiem, kas tās apmeklējuši, pieslēdzoties internetam no Latvijas teritorijas, izmantojot datorus, mobilos telefonus un planšetdatorus. “gemiusAudience” pētījums tiek veikts, balstoties metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses.