Foto – LETA

Prasa izsludināt ārkārtas situāciju Vecpiebalgā sabrukuša ceļa dēļ 0

Vecpiebalgas novada domes ārkārtas sēdē trešdien nolemts iesniegt valdībā un Satiksmes ministrijā pieprasījumu par ārkārtas situācijas izsludināšanu novadā, lai panāktu autoceļa P30 jeb ceļa Cēsis-Vecpiebalga-Madona apmēram 25 kilometru gara posma remontu, aģentūrai BNS pastāstīja Vecpiebalgas novada domes vadītāja Ella Frīdvalde–Andersone.

Reklāma
Reklāma
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 174
“Krievi mūs burtiski aprīs!” Ukraiņu komandieris skaidro iespējamās kara pauzes briesmas 139
Neizmet, turpini izmantot – 10 praktiski pielietojumi ikdienā tavam vecajam viedtālrunim 7
Lasīt citas ziņas

Viņa apliecināja, ka lēmums domes sēdē tika pieņemts vienbalsīgi un tagad paredzēts doties uz Rīgu, kur kopā ar Vecpiebalgas iedzīvotājiem paredzēts piketēt pie valdības nama. “Šo piketu esam iecerējuši no plkst.13 līdz plkst.14. Garantijas nekādas nav par to, ka mūs uzklausīs, bet ceram,” sacīja Frīdvalde–Andersone.

Jau vēstīts, ka Vecpiebalgas novada domē vērsušies gan iedzīvotāji, gan juridiskas personas, lūdzot novērst apdraudējumu veselībai, dzīvībai, kā arī īpašumam saistībā ar ceļa kritisko stāvokli. Līdzšinējie pašvaldības lūgumi saremontēt minēto ceļa posmu palikuši bez atbildes.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Latvijas Valsts ceļi” savukārt informēja, ka ceļu remonti tiks uzsākti nākamgad par Eiropas Savienības fonda finansējumu. Savukārt līdz tam “Latvijas Valsts ceļi” pievērsīs pastiprinātu uzmanību autoceļu ikdienas uzturēšanas darbu izpildei un šogad bedrīšu remonts visā autoceļa P30 garumā tikšot pilnībā pabeigts līdz maija beigām.

Uzņēmumā arī informēja, ka šobrīd ir pasūtīs būvprojektus autoceļa P30 posmu Cēsis–tilts pār Raunu (no 2,2. – 8. kilometram) un dzelzceļa pārvads–Lautere (no 24,7. līdz 73,4. kilometram) rekonstrukcijai. “Šo posmu rekonstrukcijas darbi tiks uzsākti 2014. gadā, piesaistot ERAF līdzfinansējumu. Minētie autoceļa P30 posmi jau tika iekļauti prioritāšu sarakstā Eiropas Savienības 2014. – 2020. gada finanšu plānošanas periodam,” skaidroja kompānijā.

“Latvijas Valsts ceļi” ir izveidoti 2004.gada nogalē un pieder valstij. Kompānija pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē valsts autoceļu tīkla finansējumu un rīko iepirkumus valsts vajadzībām.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.