“Tarakānu iznīdēšanas operācija “Bolt” kurjeru miteklī!” Kā šo antisanitāro pieeju ēdiena piegādē skaidro pats uzņēmums? 50

Sociālajā platformā “X” nonācis video, kuru publicējusi persona ar segvārdu “Krauklis”, tajā redzami antisanitāri apstākļi “Bolt” ēdienu piegādātāju ikdienā.

Reklāma
Reklāma
Labs darbiņš, kas padarīts – “Visiem nepietiek!” Krievijā sācies 95.benzīna deficīts 73
Veselam
Austrumu slimnīcā ar NBS helikopteru nogādāta gados jauna paciente kritiskā stāvoklī 53
Situācija DUS. Gribēju hotdogam tā vairāk majonēzi un mazliet sinepes, man atbildēja: Kādu uztaisīšu, tādu ēdīsi!
Lasīt citas ziņas

Krauklis raksta: “Tarakānu iznīdēšanas operācija “Bolt” kurjeru miteklī. Padomājiet, pirms nākamreiz sūtiet ēdienu! Šajā pašā miteklī tiek gatavoti rīsi lielos katlos un kaut kur tiek vesti tālāk. Labu apetīti!”

Autors sašutušajiem sociālo tīklu lietotājiem skaidro: ”Neko neizdomāju. Tur dzīvo kādi 5-6 gab. kopā. Daļa noteikti kurjeri. Daļa, iespējams, strādā par pavāriem citur. No rītiem tiek vesti lieli katli prom. Noteikti daļu ēdienu iepriekš sagatavo tur.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Portāls LA.LV sazinājās ar uzņēmumu, un “Bolt Food” administrācija norāda: “Mums rūp organizēt drošu pārtikas piegādes pakalpojumu organizēšanu, tāpēc sadarbībā ar Pārtikas un veterināro dienestu (PVD) šobrīd notiek izmeklēšana – aktīvi noskaidrojam apstākļus par video redzamajām darbībām, kā arī par laiku un vietu, kur video ir ticis uzņemts, un sniedzam dienestam visu nepieciešamo informāciju.

Tāpat arī cenšamies noskaidrot, vai video redzamās personas ir mūsu esošie kurjerpartneri – starp “Bolt” un kurjeriem nepastāv darba tiesiskās attiecības, taču neizslēdzam, ka ar šīm personām vēsturiski vairs nesadarbojamies, bet piegādes somas nav tikušas mums atgrieztas. Ierasti, kad noslēdzam sadarbību ar kādu no kurjerpartneriem, piegādes somas tiek mums atgrieztas, jo iekasējam depozīta maksu, bet ne vienmēr no kurjerpartneru puses tas tiek īstenots.

Mēs esam pateicīgi par publicēto video, jo “Bolt” var liegt piekļuvi kurjeram “Bolt Food” piegādes platformai, ja tiek saņemta jebkāda sūdzība no klienta vai sadarbības partnera (restorāna) par piegādes somas higiēnas stāvokli. Ikdienā ļoti reti saņemam sūdzības par somu stāvokli, jo kurjerpartnera pienākums ir regulāri tīrīt piegādes somu ar tam piemērotiem līdzekļiem, kas ir droši un neapdraud cilvēku veselību. Izmeklēšanas mērķis ir noskaidrot video redzamās darbības skaidrojumu un pamatojumu.

Tāpat vēlamies vērst uzmanību, ka šī ir pirmā reize kopš mūsu ienākšanas Latvijas tirgū 2020. gadā, kad ir fiksēta šāda situācija. Kā platforma mēs rūpēsimies, lai piegādes būtu drošas un līdzīgas situācijas neatkārtotos.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.