Publicitātes foto

Tirgotājs ziņo par būtisku klientu skaita kritumu. Veikalos ieviesīs papildu drošības pasākumus 1

Ieviešot vairākus sociālās distancēšanās pasākumus, “Maxima” veikalos gan Rīgā, gan reģionos novērots būtisks klientu skaita kritums – vidēji par 30% dienā, apliecinot ieviesto piesardzības pasākumu efektivitāti, portālam LA.LV pastāstīja “Maxima Latvija” pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 65
Lasīt citas ziņas

Papildus tam “Maxima Latvija” šobrīd strādā pie veikalu tīklā ieviesto piesardzības normu un sociālās distancēšanās pasākumu paplašināšanas.

“Izvērtējot veikalu apmeklētāju skaita dinamiku, ir skaidri redzams – ieviestie sociālās distancēšanās pasākumi veikalos un īstenotās plašās informatīvās kampaņas ir devušas rezultātu,” norādīja “Maxima Latvija” vadītājs Viktors Troicins.

CITI ŠOBRĪD LASA

Veikalos novērojams būtisks klientu skaita kritums, vienlaikus augot pirkumu grozam, kas nozīmē, ka iedzīvotāji ievēro valstī noteiktos piesardzības pasākumus un ierobežojumus.

“Novērojam ļoti atbildīgu rīcību no mūsu klientu puses, uz veikalu nākot krietni retāk, taču iepērkot lielāku produktu apjomu gan sev, gan tuviniekiem.

Tai pat laikā priecē veikalos redzētais, ka iepirkšanās laikā rūpīgi ievērojot sociālo distancēšanos, dezinficējot rokas un izmantojot “Maxima” veikalos pieejamos individuālās aizsardzības līdzekļus,” uzsvēra V. Troicins.

LA.LV Aptauja

Vai turpini iet iepirkties tāpat kā iepriekš?

  • Jā, mani iepirkšanās paradumi nav būtiski mainījušies
  • Nē, cenšos iepirkties pēc iespējas reti
  • Uz veikaliem neeju, pārtiku iegādājos caur internetu

“Maxima Latvija” īsteno vēl virkni papildus preventīvas un profilaktiskas darbības:

• Stikla aizsargbarjeras pie kasēm starp klientu un kasieri
• Sociālās distancēšanās ierobežojoši pasākumi 2 m rādiusā, kā, piemēram, grīdas uzlīmes, ieprikuma ratiņu izmantošana groziņu vietā, nodrošinot fiziski lielāk barjeru starp citiem klientiem, apsardzes darbienieks uzraua pircējus, u.c. pasākumi
• Stikla aizsargmaskas pašapkalpošanās kasu darbiniekiem
• Plaša informatīva kampaņa veikalos, izvietojot materiālus TV ekrānos, veikala radio un plakāti dažādās vietās veikalos ar ieteikumiem, kā samazināt vīrusa izplatību
• Nefasētas pārtikas, piemēram, konditorejas izstrādājumu fasēšana.
• Dezinfekcijas līdzekļi pie veikalu ieejām.
• Atsevišķi administrācijas darbinieki dodas palīgā kolēģiem no veikaliem, lai spētu efektīvāk organizēt darbu veikalā.
• Pilnīgi visiem darbiniekiem, kas atbrauc no ārvalstīm, noteikta apmaksāta prombūtne arī, ja nav aizdomas par inficēšanos.
• Visiem uzņēmuma darbiniekiem ir pieejami roku dezinfekcijas līdzekļi, lai, piemēram, kasieri, esot kasē, varētu parūpēties par tīrām rokām.
• Rūpējoties par darbinieku imunitāti, tiek nodrošināts bezmaksas ingvers, citrons un medus.
• “Maxima” interneta veikala barbora.lv darbiniekiem ir nodrošināti vienreizlietojamie cimdi un roku dezinfekcijas līdzekļi. Tāpat komplektēšanas centros ir nodrošināti termometri darbinieku veselības stāvokļa kontrolēšanai, ja rodas kādas aizdomas.
• Lai ierobežotu vīrusa izplatību, barbora.lv ir izstrādājuši un klientiem piedāvā jaunu preču saņemšanas veidu, izmantojot bezkontakta piegādi. Un jau tuvākajā laikā “Barbora.lv” nodrošinās pirkumu saņemšanas punktus, aptverot visus Latvijas reģionus – pirkumu saņemšanas punkti būs pieejami 26 Latvijas pilsētu un mazpilsētu “Maxima” veikalos.
• Kā arī veicam daudz citus pasākumus vīrusa ierobežošanai, sadarbojoties ar atbildīgajām valsts iestādām un dienestiem, kā arī nepieciešamības gadījumā ir gatavi īstenot citas papildus aktivitātes.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.