Oskars Rumpēters un Māris Naglis
Oskars Rumpēters un Māris Naglis
Publicitātes attēls

TV ziņu skatīšanās apjomi samazinās. Martā visām nozarēm reklāmas aktivitāšu izmaiņas. 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Vanga izteikusi draudīgas prognozes 2026. gadam: viens no notikuma datumiem jau ir zināms
Kokteilis
Šīs četras zodiaka zīmes atgūstas no grūtajiem laikiem: tās drīz tiks vaļā no savas “melnās svītras”
VIDEO. Pircējus “Maxima” veikalā pārsteidz izsalcis “klients” dārzeņu nodaļā; uzņēmums nekavējoties reaģē
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē nirstam dziļāk pašos svaigākajos TV auditorijas datos, kopā ar KANTAR mediju pētījumu vadītāju Oskaru Rumpēteru – minūtes, tūkstoši, raidījumi.

Apskatīsim ari pirmos marta reklāmas apjomu apkopojumus – radio, presē, vides reklāmā un TV, gan kopējo reklāmas gadījumu skaitu, gan lielākās nozares.

CITI ŠOBRĪD LASA

Sarunu vada Māris Naglis. Epizode pieejama tikai video formātā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.