Oskars Rumpēters un Māris Naglis
Oskars Rumpēters un Māris Naglis
Publicitātes attēls

TV ziņu skatīšanās apjomi samazinās. Martā visām nozarēm reklāmas aktivitāšu izmaiņas. 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Veselam
Kuri konservētie pārtikas produkti ir labi zarnu veselībai: speciālisti nosauc 6 labākos
Kokteilis
Šajos 5 mēnešos dzimušie ir nepiemēroti parastam darbam no pulksten 8.30 – 17.00
RAKSTA REDAKTORS
Traģisks notikums bērnu slimnīcā Rīgā – iespējams, mediķu kļūdas dēļ miris bērns
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē nirstam dziļāk pašos svaigākajos TV auditorijas datos, kopā ar KANTAR mediju pētījumu vadītāju Oskaru Rumpēteru – minūtes, tūkstoši, raidījumi.

Apskatīsim ari pirmos marta reklāmas apjomu apkopojumus – radio, presē, vides reklāmā un TV, gan kopējo reklāmas gadījumu skaitu, gan lielākās nozares.

CITI ŠOBRĪD LASA

Sarunu vada Māris Naglis. Epizode pieejama tikai video formātā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.