Ekonomika
Bizness

TV ziņu skatīšanās apjomi samazinās. Martā visām nozarēm reklāmas aktivitāšu izmaiņas.0


Oskars Rumpēters un Māris Naglis
Oskars Rumpēters un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē nirstam dziļāk pašos svaigākajos TV auditorijas datos, kopā ar KANTAR mediju pētījumu vadītāju Oskaru Rumpēteru – minūtes, tūkstoši, raidījumi.

Apskatīsim ari pirmos marta reklāmas apjomu apkopojumus – radio, presē, vides reklāmā un TV, gan kopējo reklāmas gadījumu skaitu, gan lielākās nozares.

Sarunu vada Māris Naglis. Epizode pieejama tikai video formātā.

Saistītie raksti
LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
LA
LA.LV
Ekonomika
“Nasdaq” konsolidē savus centrālo vērtspapīru depozitārijus Eiropā ar galveno mītni Latvijā 1
1 diena
LE
LETA
Ekonomika
Nākotnē aplidos mēnesi un dosies uz Marsu. “SpaceX” veiks savu pirmo pilotējamo lidojumu kosmosā 1
1 diena
LA
LA.LV
Ekonomika
Gatis Roze: Stāvvads pagalam, bet kurš tagad maksās? 2
1 diena

Lasītākie

JL
Juris Lorencs
Latvijā
“Bailes ir viens no efektīvākajiem sabiedrību kontrolējošajiem mehānismiem.” Saruna ar mācītāju ­Jāni Bitānu 2
Intervija 9 stundas
SK
Skaties.lv
Latvijā
“Draudēja noslepkavot un gribēja spert manam bērnam!” Sieviete Bolderājā uzbrūk jaunajai māmiņai
5 stundas
EL
Egils Līcītis
Latvijā
Egils Līcītis: Strupišs nāk ar platu atvēzienu, jo dimbā esam ar to, ko tiesneši savā ķēķī ievārījuši 1
10 stundas
LA
LA.LV
Latvijā
“Pēc gada mati celsies stāvus!” Lapsa uzskaita apšaubāmus darījumus, kas krīzē “izslīd cauri” nepamanīti 3
11 stundas
ML
Māra Libeka
Veselam
Bīstamas mājas vizītes un riskam pakļauta visa ārsta prakse. Kā Covid-19 testus veiks pie ģimenes ārstiem?
5 stundas