Un sākas viss no gala… Kāpēc ielas tiek atkārtoti “uzlauztas”? Skaidro Rīgas mērs 20

Tas, par ko runā daudzi pilsētnieki, kāpēc bieži vien ielu remontdarbi netiek plānoti ar galvu, proti, tikko uzklāts jauns segums, tā tas jāuzlauž, jo jāievelk kādas komunikācijas vai tamlīdzīgi iemesli.

Kokteilis
Viņi spēj saglabāt saprātu pat stresa situācijās: šajos mēnešos dzimušajiem piemīt īsta iekšējā izturība un neatlaidība
Beigu sākums? Avoti atklāj, ko Tramps darīs ar Krieviju, ja Putins noraidīs miera plānu
TV24
“Trampa-Putina tunelis zem Beringa šauruma ir reāls scenārijs. Vai tad visi aizmirsuši par Buša un Obamas izgājieniem?” Profesors atgādina 35
Lasīt citas ziņas

TV24 raidījumā “Ziņu TOP. Rīga runā” Vilnis Ķirsis, Rīgas domes priekšsēdētājs (JV), skaidroja, kā tas viss notiek – parasti šādās situācijās komunikāciju turētāji tiek informēti jau vismaz gadu iepriekš, ka kādā konkrētā vietā plānots mainīt ceļa segumu un ka līdz tam tie ir aicināti izdarīt visus savus darbus šajā vietā.

Gadoties reizēm arī tās, ka pašai domei nākas pārcelt plānotos darbus par gadu, jo, iesākot atsevišķus projektus un noņemot ielas virskārtu, nācies secināt, ka ir iegrimušas komunikāciju akas, tās jāpārtaisa, tam ir vajadzīgs laiks, tāpēc aslfatēšanas darbi tiek atlikti, skaidro Rīgas mērs.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Tas, ka kādreiz uz tikko pabeigtas ielas var notikt kādi avārijas darbi un ielas segumu nākas uzlauzt, no tā neizbēgt, jo komunikāciju infrastruktūra daudzviet savu laiku ir nokalpojusi,” tāpat Ķirsis aicina saprast, ka komunikācijas kalpo 50 gadu, bet ielu virskārta – 10 gadu.

“Kamēr zem zemes komunikāciju caurule savu ir nokalpojusi, ielas segumam būtu jābūt apmēram 5 reizes nomainītam,” realitāti ataino Ķirsis.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.