Mobilā versija
-0.8°C
Evija, Raita, Jogita
Sestdiena, 3. decembris, 2016
27. novembris, 2012
Drukāt

Piektdaļa balsu – tas taču ir daudz!

Foto - Atis JansonsFoto - Atis Jansons

Konkursā “Latvijas Gada auto” šogad mainīta balsošanas sistēma. Pirms fināla, kas būs sestdien, noticis priekšbalsojums ar uzdevumu atlasīt no 20 titula pretendentiem septiņus, tā liekot visiem žūrijas biedriem koncentrēt uzmanību uz vairākuma viedokli. 


Septiņnieks ir šāds: divi “VW” – “Golf” un “Up!”; divi “Kia” – “Cee’d” un “Optima”, pa vienam no “Ford” (“B-max”), “Peugeot” (“208”) un “Audi” (“A3”). Par šiem runāsim nākamnedēļ, kad balvas būs sadalītas. Šodien par to, vai pārējie ir “zaudētāji”, vai tiem ir iemesls sērot par priekšbalsojuma rezultātiem.

Pirmkārt – četri no tiem sestdien mājā nepaliks. Savā atsevišķā balsojumā par titulu “apvidus auto” (manuprāt, savāds apzīmējums vieglajai pilnpiedziņai jeb krosoveriem, taču tas izvēlēts atbilstoši LPAA klasifikatoram) sacentīsies “Subaru XV”, “Mazda CX-5” un “Mitsubishi Outlander”. “Mazās klases” papildsacensībā piedalīsies “Chevrolet Aveo”. Kas tad palikuši aiz borta?

Neapšaubāmi vispretrunīgāk vērtētais “Fiat 500L”. Septiņas balsis no 37. Taču – neteiksim “tikai”! Tā taču ir gandrīz piektdaļa! Ja tādi būs nākamā gada tirgus rezultāti, firmas pārstāvji gavilēs. Turklāt interesanti, ka tās nav ne dāmu, ne jauniešu balsis (tāda, šķiet, bijusi “Fiat” dizaineru un konstruktoru mērķauditorija). Fiatiņu finālā gribējuši redzēt tādi nopietni kungi kā Aigars Evardsons un Aivars Tauriņš. Vēl vairāk – ja priekšlaikus paveram balsojuma rezultātus nominācijā “skaistākais”, ieraugām, ka šādu titulu “500L” gribējuši piešķirt Juris Petuhovs un Kristians Rozenvalds. Tātad – nevis zaudējums, bet lielisks iznākums.
fiat500_12

Par balsi vairāk savāca “Honda Civic”. “Masas” un finālu nesasniedza. Taču par “Civic” balsojuši tādas žūrijas autoritātes kā Karlīne Štāla un televīzijas Roberts Jansons. Citi preses un televīzijas eksperti (Normunds Avotiņš, Aldis Zelmenis, Boriss Sebjakins, Māris Dzelzgalvis) balsojuši par “Hyundai i30” un “i40”, kuri rezultātu summā tikai par mata tiesu atpalika no 14 balsu robežas, kas dotu vietu finālā. Nu nav hondai fināla šogad… Nav arī “Opel Zafirai”, kuru sacensībā balstīja, piemēram, Pauls Timrots. Taču – sava niša, savs potenciālo pircēju loks ir katram. Un – ja citi mierinājumi par vāju – tikai četras balsis priekšsacīkstēs savāca “Audi A6 Allroad”. Kurš savukārt ir līderis interneta balsojumā…

Tiem rīdziniekiem un Rīgas viesiem, kas meklē savu auto un gribētu pretendentus un žūrijas pēdējo darba cēlienu redzēt klātienē – sestdien no plkst. 11 līdz pat vēlam vakaram finālisti būs Vecrīgā pie “Hotel Avalon”. Laipni lūdzam!

 

Pievienot komentāru

Radīts paroļu ģenerators, kuru hakeri nevarēs uzlauzt (2)Firma "Everykey", ko atbalstījis pats antivīrusu kompānijas "McAfee" dibinātājs Džons Makafī, izstrādājusi īpašu maziņu ierīci, kura ģenerē jaunu un drošu paroli ikreiz, kad vēlaties ienākt vienā no saviem interneta vietņu profiliem.
Ja gribi tilpumu. "LA" vērtē "Opel Zafira""Opel Zafira" tika prezentēta 1999. gadā un kopš tā laika ir toņa noteicēja septiņvietīgo kompaktvenu klasē. Pavisam šo gadu laikā saražots vairāk nekā 2,7 miljoni dažādu paaudžu Zafira automobiļu.
Vai Latvijas neceļu nākotne? (1)Par gada auto nominēt pikapu? Uz tādu izlēcienu žūrija nez vai būs spējīga
Draugiem Facebook Twitter Google+