Foto: Ekrānuzņēmums no portāla: https://www.20min.ch/

“airBaltic” lidmašīna piedzīvo tehniskas problēmas tūlīt pēc pacelšanās! Kas notika? 19

Ārzemju medijs “20 minuten” vakar ziņoja, ka “airBaltic” lidmašīnai, kas bija ceļā no Cīrihes uz Budapeštu, īsi pēc pacelšanās nācās atgriezties atpakaļ, jo radušās problēmas ar šasiju.

Reklāma
Reklāma
“Piedošanu, bet šis ir reāli smieklīgi!” Sieviete “Pepco” iegādājusies dēlam bikses, taču vien vēlāk pamanījusi, ka tām ir dīvains defekts 13
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Kokteilis
ZEMAPZIŅAS TESTS. Izvēlies vienu kārti un saņem vēstījumu, kas tev jāapdomā jau šajā mirklī
Lasīt citas ziņas

Medijs, publicējot bildi ar “airBaltic” lidmašīnu, kuru bija aplenkušas palīdzības dienestu automašīnas, un ekrānuzņēmumu no vietnes “Flightradar24”, ziņoja, ka neilgi pēc pacelšanās lidmašīnai nācās atgriezties atpakaļ šasijas problēmu dēļ.

Lidmašīna, kurā atradušies 117 cilvēki, esot droši nolaidusies.

CITI ŠOBRĪD LASA

LA.LV sazinājās ar “airBaltic” Korporatīvās komunikācijas nodaļas pārstāvjiem, lai lūgtu komentāru, kas īsti ceturtdienas rītā notika. Viņi apstiprināja, ka šāds incidents tiešām noticis.

“Paskaidrojam, ka lidsabiedrības SWISS reiss LX2250 no Cīrihes uz Budapeštu, ko 20. martā veica lidsabiedrības airBaltic lidmašīna Airbus A220-300, atgriezās Cīrihē nosēšanās šasijas problēmas dēļ.

Nosēšanās noritēja bez starpgadījumiem, taču problēmas rezultātā lidmašīna nespēja patstāvīgi sasniegt stāvvietu. Pasažieri lidostas terminālī tika nogādāti ar lidlauka autobusiem. Pasažieriem tika veiktas pārrezervācijas, un vēlākie reisi LX2254 no Cīrihes uz Budapeštu un LX2255 no Budapeštas uz Cīrihi tika veikti ar citu lidmašīnu.”

Vēl pāragri spriest par tehniskām lietām. “Šobrīd lidmašīnai norit tehniskā inspekcija, kā arī inženieri gatavo tehnisko izvērtējumu, ko iesniegt lidmašīnas ražotājam un Civilās aviācijas aģentūrai. Lidmašīnas, apkalpes un pasažieru drošums visās situācijās ir airBaltic galvenā prioritāte,” norāda “airBaltic” pārstāvji.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.