Lelles Kens un Bārbija
Lelles Kens un Bārbija
Foto: REUTERS/ SCANPIX/ LETA

Arī krievi nevēlas palaist garām jautrību: Krieviju pārņēmusi “bārbijmānija”, lai gan filma tur netiek izlaista 45

Grētas Gervigas “Bārbija” tika starptautiski izlaista 21. jūlijā, bet ne Krievijā, kur “Warner Bros” un citas Rietumu studijas pameta tirgu, kad Krievija 2022. gada sākumā uzsāka iebrukumu Ukrainā, vēsta “Insider”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 6 vārdu īpašniekus, kurus visbiežāk ieskauj kupls bērnu pulciņš 10
Ko Ķīna dara ar zinātnieku, kurš patvaļīgi pasaulei atklāja Covid-19 izplatību? 60
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā 15
Lasīt citas ziņas

Tomēr Krievijas filmu fani un uzņēmumi dara visu iespējamo, lai piedalītos, demonstrējot savus rozā tērpus un reklamējot neoficiālus pasākumus, un gūtu labumu no šī brīža. Daži kinoteātri tik un tā rāda jaunas filmas, nelegāli demonstrējot augstas kvalitātes pirātiskas kopijas, un tas pats tiek plānots arī ar filmu “Bārbija”, liecina vietējie ziņojumi.

Visā Krievijā bāri, kafejnīcas un maiznīcas atklāja dažādus Bārbijas tematiskos pasākumus un ieviesa rozā Bārbijas estētiku.

CITI ŠOBRĪD LASA

Krievu sabiedriskais darbinieks un bijusī televīzijas raidījuma vadītāja Ksenija Sobčaka sociālajos tīklos ievietoja video, kurā viņa skatās šo filmu, lai gan nav skaidrs, vai tas ir kinoteātrī, vai arī viņa to straumēja no mājām.

Domē, Krievijas parlamentā, vairāki likumdevēji pozēja rozā tērpos.

Krievu slavenības un influenceri ievietoja “Instagram” videoklipus un attēlus, tērpušies Bārbijas tērpā vai izpildot “Aqua” dziesmu “Barbie Girl”.

Šī nav pirmā reize, kad lelle Bārbija Krievijā izraisa ažiotāžu

Prezidents Vladimirs Putins aizliedza Bārbijas un citas Rietumu rotaļlietas 2002. gadā, jo uzskatīja, ka tās negatīvi ietekmē mazu bērnu prātus.

Krievijas Izglītības ministrija paziņoja, ka rotaļlietām ir kaitīga ietekme uz bērniem un ka tās pamodina seksuālus impulsus.

Filma “Bārbija” līdz šim globālajā kasē ir iekasējusi vairāk nekā 400 miljonus ASV dolāru. Ļoti gaidītās filmas panākumus pastiprināja mārketinga kampaņa, par kuru tika baumots, ka tā izmaksājusi vairāk nekā 100 miljonus ASV dolāru.

Un krievi, šķiet, nevēlas palaist garām jautrību.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.