Ekonomika
Bizness

Atklājot “CITRO” zīmola veikalus Rēzeknē, noslēgusies pāreja uz jauno zīmolu0

Publicitātes foto

Līdz ar veikalu atklāšanu Rēzeknē noslēgusies uzņēmumu apvienības SIA “Latvian Retail Management” pāreja uz jauno “Citro” zīmolu.

Uzņēmumu apvienībā iesaistījušie Latvijas vietējie uzņēmumi AS “Diāna”, SIA “Gabriēla” un SIA “LEKON”, kopā veido jaunu mazumtirdzniecības veikalu tīklu “Citro”.

Publicitātes foto

Pāreja uz jauno zīmolu norisinājās no oktobra, pakāpeniski atklājot “Citro” veikalus dažādās Latvijas pilsētās un kopā izveidojot plašu tirgotavu tīklu ar vairāk nekā 70 tirdzniecības vietām visā Latvijā.

Daudzveidīgs sortiments un inovatīvi risnājumi

Jaunais “CITRO” zīmola koncepts nāk ar svaigumu ikdienai. Zīmola vērtības ir mūsdienīgi un inovatīvi risinājumi, vienots veikalu tīkls un daudzveidīgs sortiments ik dienu.

Imants Kelmers, SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs: “Šis gads ir bijis pārmaiņu gads. Atdaloties no lielā veikalu tīkla, mainot uzņēmuma vadības, lēmumu pieņemšanas struktūru un strādājot pie jaunas, vienotas zīmola identitātes izveides, esam ieguldījuši lielu darbu un pateicoties lieliskai komandai, mums šī gada mērķus ir izdevies sasniegt pat ātrāk nekā plānots. Jau decembrī durvis vērs vairāk nekā 70 “Citro” veikali visā Latvijā, piedāvājot sortimenta daudzveidību, tostarp plašu vietējo produktu piedāvājumu.

Sadarbība ar vietējiem ražotājiem

Sadarbība ar vietējiem ražotājiem ir prioritārs “Citro” darbības virziens, veidojot sortimentu – to atzinīgi novērtē mūsu klienti, priekšroku dodot tieši vietējo produktu izvēlei.”

“Citro” zīmola sortimenta stratēģija paredz attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējo novadu zemniekiem un ražotājiem, piedāvājot klientiem lokālos ražojumus un sezonālos produktus. Lai nodrošinātu “Citro” veikalus ar vietēji audzētiem augļiem un dārzeņiem, kā arī vietēji ražotiem produktiem, “Latvian Retail Management” vadības komanda tikās ar Rēzeknes novada zemniekiem, lai pārrunātu nākotnes sadarbības iespējas un vienotos par plašāku sadarbību nākotnē.

Līdzīgas tikšanās nākotnē plānots organizēt arī citos “Citro” pārstāvētajos novados.

Saistītie raksti

Jau ziņots, ka, izveidojot uzņēmumu apvienību SIA “Latvian Retail Management”, apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS “Diāna”, SIA “Gabriēla” un SIA “LEKON”, kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla “top!” veikalu ķēdes. Uzņēmumu apvienības kopējais tirdzniecības vietu skaits ir vairāk nekā 70 veikalu visā Latvijā.

SIA “Latvian Retail Management” nodrošina vienotu kopējā tīkla sortimentu, ietverot individuāla piedāvājuma veidošanu katra sadarbības partnera tirdzniecības vietās atbilstoši reģiona tradīcijām un vietējo ražotāju piedāvājumam.

LA.lv
LE
LETA
Ekonomika
“Moneyval” uzlabojusi Latvijas novērtējumu
4 stundas
LE
LETA
Ekonomika
Tikai pirms pāris mēnešiem dibināts uzņēmums ar Kazahstānas kapitālu Rēzeknes pašvaldības telpās veidos vakuuma mēģeņu un mikromēģeņu ražotni
5 stundas
LE
LETA
Ekonomika
“Meridian Trade Bank” mainījusi nosaukumu uz “Industra Bank”
5 stundas

Lasītākie raksti

Par svarīgo

ZD
Zigfrīds Dzedulis
Ekonomika
Saeimā sola atgriezties pie dalītā īpašuma 1
2 stundas
LE
LETA
Dabā
Gaisa temperatūra naktī noslīdēs zem nulles: prognoze ceturtdienai
2 stundas
LE
LETA
Sports
Neko neesmu parādā – Bertāns negrasās maksāt pusmiljonu uzņēmējam Lauvam
1 stunda
LE
LETA
Pasaulē
Baltkrievija gatavojas Pompeo vizītei
2 stundas
LA
LA.LV
Kultūra
“Dieva jērs tevi vēro.” Pēc Ģentes altārgleznas restaurācijas pārkarst sociālie tīkli
2 stundas