
Kāpēc ūdens kļūst par luksusu? 0
Ūdens kā luksusa prece nav pilnīgi jauna ideja. Jau sen smalkos restorānos tiek piedāvāts San Pellegrino vai Perrier, bet tagad tendence iet vēl tālāk. Pieaugošā interese par veselību, ilgtspējību un personalizētu pieredzi ir radījusi perfektu augsni šai nišai. Kamēr vīna un stipro dzērienu patēriņš dažviet samazinās (piemēram, tikai 8% no Gen Z ASV dzer alkoholu), ūdens piedāvā alternatīvu, kas ir gan veselīga, gan statusa apliecinājums.
Turklāt ūdens ir kļuvis par veidu, kā izcelt individualitāti. Tāpat kā vīna entuziasti lepojas ar retiem vīnogu šķirņu atradumiem, tā ūdens cienītāji meklē ekskluzīvus avotus. Daži maksā simtiem eiro par pudeli, kas nāk no specifiska ledāja vai avota, kas pieejams tikai dažiem. Tas ir stāsts par ekskluzivitāti, tīrību un saikni ar dabu – vērtībām, kas mūsdienās rezonē ar daudziem.