“Pipedrive” birojs
“Pipedrive” birojs
Foto: Eesti Meedia/Scanpix/LETA

Igaunijas uzņēmums “Pipedrive” iegādājas Latvijas e-pasta mārketinga automatizācijas uzņēmumu “Mailigen” 0

Starptautiskais klientu attiecību pārvaldes sistēmas uzņēmums “Pipedrive” iegādājies Latvijas e-pasta mārketinga automatizācijas uzņēmumu “Mailigen”, aģentūru LETA informēja “Pipedrive” pārstāvji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Saskaņa pēc vārdiem: 5 vārdu pāri, kuriem, pēc mākslīgā intelekta domām, ir vislabākā saderība
Vācu ģenerālleitnants prognozē, vai un kad Krievija varētu būt gatava uzbrukt NATO valstīm
Krievu murgs Turcijā: turki Krievijas pilsoņus izsēdina no lidmašīnām un neļauj lidot uz citām valstīm
Lasīt citas ziņas

Uzņēmuma pārstāvji norādīja, ka Rīga kļūs par vienu no “Pipedrive” attīstības centriem, kur esošie “Mailigen” darbinieki un jaunpienācēji pievienosies uzņēmuma starptautiskajai informācijas tehnoloģijas (IT) inženieru komandai, lai attīstītu klientu attiecību pārvaldes sistēmas rīku, ko patlaban pielieto vairāk nekā 92 000 uzņēmumu visā pasaulē.

Pēc “Pipedrive” pārstāvju paustā, uzņēmuma pārpirkšana liecina, ka vietējā tehnoloģiju aina ir sasniegusi augstu attīstības līmeni un pasaules interese par Latvijas jaunuzņēmumu tirgu pastāvīgi palielinās.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Mailigen” izpilddirektors un līdzdibinātājs Jānis Rozenblats atklāja, ka “Mailigen” pārpirkšana liecina, ka Latvijā ražo augstas kvalitātes un globāli konkurētspējīgus pakalpojumus un programmatūras. “Mēs lepojamies, ka riska kapitāla firmas “FlyCap” ieguldījums ļāva mums izveidot tehnoloģiju, kuru atzīst globāls uzņēmums. Cerams, ka mūsu veiksmīgā transformācija ir tikai sākums Latvijas jaunuzņēmumu ekosistēmas attīstības tendencēm un jaunu darba vietu radīšanai,” viņš sacīja.

Viņš piebilda, ka tuvāko mēnešu laikā uzņēmums sāks palielināt savu komandu Rīgā un plāno pieņemt darbā vairākus programmatūras izstrādātājus un citus speciālistus.

“Pipedrive” izpilddirektors un līdzdibinātājs Timo Reins atzīmēja, ka “Pipedrive” vīzija vienmēr ir bijusi “padarīt panākumus pārdošanā neizbēgamus”. “Mums tas nozīmē nodrošināt programmatūru, kas pilnībā atbalsta pārdošanas ciklu – sākot ar potenciālu klientu ģenerēšanu līdz darījumu slēgšanai, kā arī esošo klientu pārvaldībai. Izaicinājums ir atrast risinājumu, kas nodrošina šo funkcionalitāti, bet vienlaikus ir gan jaudīgs, gan vienkāršs lietotājiem. “Mailigen” komandai ir izcila tehniskā kompetence, kā arī saskan mūsu kritēriji par to, ko nozīmē “ērta produkta lietošana” viņš sacīja.

Viņš piebilda, ka tuvāko mēnešu laikā uzņēmumi koncentrēsies gan uz tehnisko platformu, gan organizāciju integrāciju.

Pēc iegādes, Rozenblats turpinās vadīt e-pasta mārketinga biznesa daļu Latvijā, padarot Rīgu par piekto “Pipedrive” attīstības centru. Savukārt citi biroji atrodas Prāgā, Čehijā, Lisabonā, Portugālē, Tallinā un Tartu, Igaunijā.

Apvienošanās ar citu uzņēmumu “Pipedrive” vēsturē notiek pirmo reizi. Darījuma nosacījumi netika atklāti.

Reklāma
Reklāma

Kā liecina “Firmas.lv”, 2018.gadā “Mailigen” strādāja ar 417 681 eiro apgrozījumu, kas ir par 8,3% mazāk nekā gadu iepriekš, bet peļņa saruka par 2,4% un bija 88 055 eiro. Kompānija reģistrēta 2013.gada septembrī, un tās pamatkapitāls ir 4066 eiro.

“Pipedrive”, kas dibināts 2010.gadā, ir pirmā klientu attiecību pārvaldes sistēmas platforma, kas izstrādāta no pārdevēja skatupunkta.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.