Foto no binders.lv

Konstatē defektus uz autoceļa, ko labojis bēdīgi slavenās Barona ielas seguma būvnieks 0

Pavasarī, kad būs iestājušies ceļu remontdarbiem labvēlīgi laika apstākļi, uz autoceļa Kuldīga–Alsunga–Ēdole (P119) tiks veikti defektu labojumi, portāls “LA.lv” uzzināja VAS “Latvijas Valsts ceļi”.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Jau rīt Krievijas raķetes var lidot uz jebkuru valsti. Zelenskis par iespējamiem draudiem Eiropai
Kokteilis
FOTO. Ieva Brante demonstrē lielisku veidu, kā parādīt krāpniekiem viņu īsto vietu
Lasīt citas ziņas

Pērn vasarā šī ceļa posmā no Kuldīgas līdz krustojumam ar vietējo autoceļu Ēdole–Krauļi (V1282) iesēdumu remontu un profila labošanu ar sekojošu virsmas apstrādi veica uzņēmums SIA “Binders”, kas ir arī Rīgā esošās Krišjāņa Barona ielas seguma būvnieks.

Pēc darbu pabeigšanas ceļa virsma bija ar viendabīgu un vienmērīgu tekstūru, tomēr šonedēļ posmā tika konstatēti defekti, kurus pamanīja arī autobraucēji.

CITI ŠOBRĪD LASA

VAS “Latvijas Valsts ceļi” speciālisti ir apsekojuši minēto ceļa posmu un konstatējuši, ka šķembu atraušanās no ceļa virsmas ir notikusi atsevišķos posmos Ēdoles pusē.

Visticamāk defekti ir radušies būvdarbu laikā. Būvdarbu garantija ir trīs gadi. Pavasarī, kad nokusīs sniegs, būs iespējams pilnībā novērtēt defektu apjomu un iemeslus.

Ja apstiprināsies, ka tie ir radušies būvnieku vainas dēļ, remontdarbus SIA “Binders” veiks par saviem līdzekļiem, atbilstoši līguma nosacījumiem, atzīmē “Latvijas Valsts ceļi”.

Virsmas apstrāde ir ekonomiska tehnoloģija, kas ļauj saglabāt ceļa segumu, neveicot plašākus remontdarbus. Veicot virsmas apstrādi, uz asfalta tiek izlieta bitumena emulsija un izbērtas šķembiņas. To var darīt vienā vai divās kārtās, kas tiek pieveltņotas.

Lai šķembas kārtīgi saistītos ar bitumenu, ceļš ir jāpiebrauc, tādēļ noteiktu laiku pēc virsmas apstrādes uz ceļa tiek saglabāts ātruma ierobežojums. Pēc noteikta laika nepiesaistītās šķembas tiek noslaucītas ar autoceļa birsti.