Karstums Eiropā ietekmē “Mobilly” darbību Latvijā – kā nekļūt par bezbiļetnieku!? 19
Elza Breidaka

Publicitātes foto

Ne mazums tādu pasažieru, kuri ikdienā par braucienu ar sabiedrisko transportu norēķinās ar mobilās lietotnes “Mobilly” starpniecību. Ērti, ātri un vienkārši! Taču, pirms neilga laika sociālo mediju platformā “X” literatūrkritiķe, literatūrzinātniece un redaktore Bārbala Simsone vēstīja, ka aplikācija vairākas minūtes nav strādājusi, kā rezultātā viņa kļuva par bezbiļetnieku pret pašas gribu.

Reklāma
Reklāma
TOP 10 drošākās valstis pasaulē: trešā pārsteigs visus! Kur gribētu dzīvot tu?
NATO ģenerālsekretārs izsaka drūmu prognozi, kā varētu sākties Trešais pasaules karš
Kokteilis
Šīm 5 zodiaka zīmēm gads sākās grūti, bet labākais vēl tikai priekšā
Lasīt citas ziņas

Viņa vērsās ar jautājumu pie Rīgas satiksmes: “Ja nestrādā Mobilly aplikācija (un nestrādā jau apmēram 20 min.), ko darīs biļešu kontrole, pieķerot bezbiļetnieku pret paša gribu?”

CITI ŠOBRĪD LASA

Spriežot gan pēc redzētā, gan pēc pašu pieredzēm, citi “X” lietotāji norāda, ka šādos gadījumos kontrolieri nav pieņemoši.

“Mobilly” komentārs

Sazinājos ar “Mobilly” pārstāvjiem. Izrādās, ka pie nesenajām aplikācijas nedienām bija vainojams milzīgais karstums Eiropā!

Skaidro Anete Freimane, SIA “Mobilly” Mārketinga projektu vadītāja: “Diemžēl lielais karstums, kas šobrīd jūtams Eiropā, skāra “Mobilly” galveno datu centru, kas atrodas ārpus Latvijas un nenostrādāja pāreja uz rezerves datu centru.

Šobrīd turpinām strādāt pie uzlabojumiem un situācijas analīzes, lai šādas situācijas neatkārtotos, tai skaitā plānojam ieviest papildus datu centru rezerves risinājumus.

Šādus iespējamos traucējumus karstuma dēļ nebijām paredzējuši ne mēs, ne mūsu datu centra partneris.”

Ko cilvēkiem darīt šādās situācijās, kad biļete iegādāta “Mobilly” aplikācijā, bet tā nestrādā?

“Šādās situācijās vienmēr aicinām cilvēkus iegādāties biļeti citā veidā, kuras iegādi pēc tam kompensējam no mūsu puses, ja klientam jau ir bijusi iegādāta biļete “Mobilly” lietotnē.

Ja tomēr šo problēmu laikā ir nācies saņemt sodu, vienmēr aicinām sazināties ar mūsu klientu servisu zvanot 22001859 vai rakstot uz [email protected], lai varam palīdzēt situāciju atrisināt un kompensēt soda izmaksas.

Nonākot situācijā, kad ir ietekmēta “Mobilly” darbība, par to informējam arī mūsu sadarbības partnerus, tai skaitā Rīgas satiksme pārstāvjus, kuri ņem vērā radušos situāciju,” uzsver Anete Freimane.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.