
Ne mazums tādu pasažieru, kuri ikdienā par braucienu ar sabiedrisko transportu norēķinās ar mobilās lietotnes “Mobilly” starpniecību. Ērti, ātri un vienkārši! Taču, pirms neilga laika sociālo mediju platformā “X” literatūrkritiķe, literatūrzinātniece un redaktore Bārbala Simsone vēstīja, ka aplikācija vairākas minūtes nav strādājusi, kā rezultātā viņa kļuva par bezbiļetnieku pret pašas gribu.
Viņa vērsās ar jautājumu pie Rīgas satiksmes: “Ja nestrādā Mobilly aplikācija (un nestrādā jau apmēram 20 min.), ko darīs biļešu kontrole, pieķerot bezbiļetnieku pret paša gribu?”
Cienījamā @Rigassatiksme_ , ja nestrādā Mobilly aplikācija (un nestrādā jau apmēram 20 min.), ko darīs biļešu kontrole, pieķerot bezbiļetnieku pret paša gribu?
— Bārbala Simsone (@durvjupele) July 1, 2025
Spriežot gan pēc redzētā, gan pēc pašu pieredzēm, citi “X” lietotāji norāda, ka šādos gadījumos kontrolieri nav pieņemoši.
Man ļoti nelāga pieredze bijusi (personīgi traģiskos apstākļos kādā dienā pagātnē, kad tā jau asaras bira…).
Iekāpu pieturā bez biļešu automāta un cīnījos ar nestrādājošu Mobilly. Kontroliere bravūrīgi pieķēra bezbiļetnieku pret paša gribu. Sodīja, protams.— Jolanta Erlate (@ErlateJolanta) July 1, 2025
Biju aculiecinieks vienam gadījumam, kur kontrolieris agresīvā veidā pieprasīja maksāt sodu un izkāpt…
— LEVS (@Levs_R) July 1, 2025
Rīgas satiksmes kontroles babuļi,šādos gadījumos, brauc augumā pasažieriem un liek viņiem iet skaidroties ar @Rigassatiksme_
— Emma Kārkls (@_emma_karkls_) July 1, 2025
Man tā bija ar @Rigassatiksme_ aplikāciju. Un vēl ar mēnešbiļeti. Pretīgi un pazemojoši.
— Zane (@zaneozola85) July 1, 2025
Maksāsi sodu. Pārbaudīts.
— filatoff (@filatoff) July 2, 2025
“Mobilly” komentārs
Sazinājos ar “Mobilly” pārstāvjiem. Izrādās, ka pie nesenajām aplikācijas nedienām bija vainojams milzīgais karstums Eiropā!
Skaidro Anete Freimane, SIA “Mobilly” Mārketinga projektu vadītāja: “Diemžēl lielais karstums, kas šobrīd jūtams Eiropā, skāra “Mobilly” galveno datu centru, kas atrodas ārpus Latvijas un nenostrādāja pāreja uz rezerves datu centru.
Šobrīd turpinām strādāt pie uzlabojumiem un situācijas analīzes, lai šādas situācijas neatkārtotos, tai skaitā plānojam ieviest papildus datu centru rezerves risinājumus.
Šādus iespējamos traucējumus karstuma dēļ nebijām paredzējuši ne mēs, ne mūsu datu centra partneris.”
Ko cilvēkiem darīt šādās situācijās, kad biļete iegādāta “Mobilly” aplikācijā, bet tā nestrādā?
“Šādās situācijās vienmēr aicinām cilvēkus iegādāties biļeti citā veidā, kuras iegādi pēc tam kompensējam no mūsu puses, ja klientam jau ir bijusi iegādāta biļete “Mobilly” lietotnē.
Ja tomēr šo problēmu laikā ir nācies saņemt sodu, vienmēr aicinām sazināties ar mūsu klientu servisu zvanot 22001859 vai rakstot uz [email protected], lai varam palīdzēt situāciju atrisināt un kompensēt soda izmaksas.
Nonākot situācijā, kad ir ietekmēta “Mobilly” darbība, par to informējam arī mūsu sadarbības partnerus, tai skaitā Rīgas satiksme pārstāvjus, kuri ņem vērā radušos situāciju,” uzsver Anete Freimane.