
Soctīklos un arī medijos nesen tika ziņots par notikumu, kas piesaistīja plašu sabiedrības uzmanību – sestdien, 14. jūnijā, Rīgā durvis vēra jauns veikals – “Shein Club”.
Soctīklotāji dalījās savos novērojumos saistībā ar veikalu. Tika ziņots, ka veikalā ir zemas cenas un plaša izvēle, arī pircēju interese atklāšanas dienā bijusi liela. Netrūka arīi kritikas, ka veikalā izskatās kā “humpalās”, ka kvalitāte ir acīmredzami slikta.
Likumsakarīgi, ka, vadoties pēc jaunā veikala nosaukuma, daudziem uzreiz veidojās saistība ar arī Latvijā populāru interneta veikalu SHEIN. Taču izrādās, ka šādas saistības nav.
LA.LV redakcijā saņēmām ziņu no Robina Kīlija, kas ir SHEIN komunikācijas direktors korporatīvajos jautājumos. Viņš skaidro, kā tad ir patiesībā.
“Jebkuri veikali Latvijā, kas apgalvo, ka ir SHEIN veikali, nav pilnvaroti no SHEIN puses un nav ar mums saistīti, un mēs nevaram garantēt šo veikalu piedāvāto produktu autentiskumu vai kvalitāti.
Laiku pa laikam mēs varam rīkot īslaicīgas klātienes “pop-up” tirdzniecības pieredzes, taču klienti vienmēr par tām uzzinās tieši no mums – caur mūsu sociālo mediju kanāliem.
Mēs jau veicam attiecīgus pasākumus, lai risinātu šo neatļauto veikalu jautājumu un aizsargātu savus klientus Latvijā.”