
“Pēc mirkļa tos pašus kartupelīšus viņš pārlika traukā klientiem,” apmeklētājs kļuvis par aculiecinieku visai nepatīkamai situācijai “Lido” restorānā 105
Ir reizes, kad vietas, kurām uzticies jau gadiem ilgi spēj sagādāt vilšanos. Tieši tā noticis kādam vīrietim, vārdā Dzintars, kurš sociālajā tīklā “Facebook” dalījies ar pieredzēto T/C Rīga Plaza restorānā “Lido” – vietā, kur iepriekš vienmēr baudījis iecienītos kartupelīšus ar sēņu mērci.
Vīrietis raksta, ka “Lido” vienmēr asociējies ar nemainīgu kvalitāti un īpaši ar divām lietām – slavenajiem kartupelīšiem un sēņu mērci. “Burtiski pirms dažām nedēļām bija iespēja to pašu baudīt Igaunijā vairākas reizes – kvalitāte tur joprojām nemainīga,” viņš raksta. Taču Latvijas restorānā piedzīvojis ko nepatīkamu.
“Šeit man nav pretenziju pret viesstrādniekiem no ārvalstīm, jo bieži vien viņi strādā ļoti čakli. Taču šoreiz uz cepšanu lika cilvēku, kurš, šķiet, pirmo reizi iepazinies ar šo dārzeni, ierodoties Latvijā. Rezultāts – ne sāls, ne izcepti, viss peld eļļā un bezgaršīgs,” viņš dalās savās sajūtās. Arī sēņu mērce, kas līdz šim bijusi viņa favorīts, izrādījās tālu no ierastā: “Nevienas garšvielas, pēc konsistences vairāk atgādina zupu.”
Vienlaikus viņš atzīst, ka daudzas lietas joprojām restorānā ir augstu vērtējamas, piemēram, risinājums, ka katrs klients var ielikt ēdienu tik daudz, cik vēlas, kā arī tīrība un kārtība ir augstā līmenī.
Taču visvairāk viņu šokējusi darbinieka rīcība: “Bet nagla visam – es biju šokā, kad ieraudzīju, kā “superīgais” viesstrādnieks stāv pie pannas un pusdieno tieši no tās, kur cepās kartupelīši! Un pēc mirkļa tos pašus kartupelīšus viņš pārlika kopējā sadales traukā klientiem. Godīgi sakot – pretīgi un nepieņemami.”
Vīrietis uzsver, ka, lai gan ētisku apsvērumu dēļ šo incidentu nav nofilmējis, sajūta vēl joprojām ir nepatīkama: “Atvērtām virtuvēm, protams, ir savi plusi, bet rakstu šo, lai atgādinātu – uzmetiet aci arī tam, kas notiek “aiz skatuves”. Jo vairāk atvērtās virtuves ir tagad trendā, jo vairāk redzam arī to, ko bieži vien nemaz negribētos redzēt.”
LIDO valdes priekšsēdētaja Rita Auziņa:
“Kvalitāte ir viena no svarīgākajām LIDO vērtībām, un šāda situācija nav pieļaujama. Saņemot informāciju par konkrēto gadījumu, nekavējoties esam uzsākuši iekšējo izmeklēšanu, lai noskaidrotu visus apstākļus un pārliecinātos, ka mūsu higiēnas un kvalitātes procedūras tiek ievērotas atbilstoši noteiktajiem standartiem.
Jau šobrīd esam uzsākuši papildu darbinieku apmācības un pastiprinām iekšējo kontroli, lai līdzīgas situācijas nākotnē nepieļautu. Mēs patiesi atvainojamies klientam un visiem mūsu viesiem, ja šī pieredze radījusi nepatīkamas emocijas.
Vienlaikus pateicamies par sniegto informāciju, jo tā mums palīdz uzlabot savu servisu un kļūt vēl labākiem, lai ikviens mūsu viesis LIDO restorānos vienmēr saņemtu tikai augstākās kvalitātes pieredzi.”