Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: AFP/SCANPIX/LETA

Tāda ārsta nosūtījuma Latvijā nemaz nav! Signe piedzīvo ķibeli, dodoties uz vizīti 1

Tehnoloģiju attīstība ļauj mums ikdienišķas darbības veikt ātrāk, ērtāk un vieglāk. Teorētiski, bet praktiski bieži vien tā sagādā vēl vairāk galvassāpju.

Reklāma
Reklāma
Mājas
Māju apsēdušas peles? 15 smaržas, kuras šie grauzēji vienkārši nespēj paciest
Kokteilis
Īpaša enerģija: 4 dzimšanas datumi, kas sevī ietver gudrību no iepriekšējām dzīvēm
Paciente ar sūdzībām par galvassāpēm vēršas vairākās slimnīcās, taču pretī saņem vien nievājošu attieksmi – kā vēlāk izrādās, viņai diagnosticēta nopietna slimība
Lasīt citas ziņas

Signe sociālajos tīklos dalās pieredzē, kā piedzīvojusi nejēdzību pie pašapkalpošanās aparāta ārsta praksē.

Viņa raksta: “Ejot uz vizīti pie ģimenes ārsta, gribēju reģistrēties pašapkalpošanās aparātā. Saspiežu visu, ko vajag, ievadu apdrošināšanas informāciju, un man izmet paziņojumu, ka, lai apdrošinātājs apmaksātu, nepieciešams nosūtījums pie ģimenes ārsta. Nosūtījums. Pie. Ģimenes ārsta.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Komentāros cilvēki dalās pieredzē, kāds raksta, ka “Nepareizi sagatavota programma aparātā. Man arī poliklīnikā ilgu laiku aparāts atteicās pieņemt apdrošināšanu, jo neatpazina kartē O un 0 (burtu o un ciparu nulle – red.).”

Dace raksta: “jā, divu fizisku persona sarunā pārpratumu iespējams novērst uz vietas, bet, ja viens no tiem ir IT, tad vari ņemties kā ar radio.”

Lolita dalās savos piedzīvojums: “Man pirmo reizi viss gāja labi. Nākamajā reizē izpildot visas darbības, pašās beigās izmeta – lūgums maksāt reģistratūrā. Reģistratūrā 30 cilvēku, vizīte pēc 20min.”

Kāds smej: “Labāk nebūtu gājusi.”

Ziņo!

Ja arī Tu vēlies padalīties ar savu stāstu

Ziņo!

Vai tev ir gadījusies kāda ķibele ārsta kabinetā, lidostā vai daudzdzīvokļu nama pagalmā, par kuru vēlies pastāstīt? Raksti mums uz [email protected] vai

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.