
Tāda ārsta nosūtījuma Latvijā nemaz nav! Signe piedzīvo ķibeli, dodoties uz vizīti 1
Tehnoloģiju attīstība ļauj mums ikdienišķas darbības veikt ātrāk, ērtāk un vieglāk. Teorētiski, bet praktiski bieži vien tā sagādā vēl vairāk galvassāpju.
Signe sociālajos tīklos dalās pieredzē, kā piedzīvojusi nejēdzību pie pašapkalpošanās aparāta ārsta praksē.
Viņa raksta: “Ejot uz vizīti pie ģimenes ārsta, gribēju reģistrēties pašapkalpošanās aparātā. Saspiežu visu, ko vajag, ievadu apdrošināšanas informāciju, un man izmet paziņojumu, ka, lai apdrošinātājs apmaksātu, nepieciešams nosūtījums pie ģimenes ārsta. Nosūtījums. Pie. Ģimenes ārsta.”
Ejot uz vizīti pie ģimenes ārsta, gribēju reģistrēties pašapkalpošanās aparātā. Saspiežu visu, ko vajag, ievadu apdrošināšanas informāciju, un man izmet paziņojumu, ka, lai apdrošinātājs apmaksātu, nepieciešams nosūtījums pie ģimenes ārsta. Nosūtījums. Pie. Ģimenes ārsta.
— Signe Gulbe (@signegulbe) September 19, 2025
Komentāros cilvēki dalās pieredzē, kāds raksta, ka “Nepareizi sagatavota programma aparātā. Man arī poliklīnikā ilgu laiku aparāts atteicās pieņemt apdrošināšanu, jo neatpazina kartē O un 0 (burtu o un ciparu nulle – red.).”
Dace raksta: “jā, divu fizisku persona sarunā pārpratumu iespējams novērst uz vietas, bet, ja viens no tiem ir IT, tad vari ņemties kā ar radio.”
Lolita dalās savos piedzīvojums: “Man pirmo reizi viss gāja labi. Nākamajā reizē izpildot visas darbības, pašās beigās izmeta – lūgums maksāt reģistratūrā. Reģistratūrā 30 cilvēku, vizīte pēc 20min.”
Kāds smej: “Labāk nebūtu gājusi.”
Vai tev ir gadījusies kāda ķibele ārsta kabinetā, lidostā vai daudzdzīvokļu nama pagalmā, par kuru vēlies pastāstīt? Raksti mums uz [email protected] vai