“Viena no pretīgākajām iestādēm Latvijā!” Klienti šūmējas par pasniegtā ēdiena kvalitāti populārā picērijā Latvijā 0
Doties paēst ārpus mājas teju vienmēr ir gaidīts un patīkams process. Nav jāgatavo pašam, nav jāmazgā trauki, un ir taču skaisti ik pa laikam kaut kur aiziet. Taču šo visu prieku ir viegli sabojāt. Ja arī tās ir ātras pusdienas darbadienas vidū, ir svarīgi, lai ēdiens ir svaigs un gards.
Ar pavisam nelāgu situāciju saskārusies kāda sociālo mediju lietotāja, kas savu maltīti bija devusies ieturēt populārajā “Čili picā”.
Marija klāt foto raksta: “Laikam jau mana vaina, ka izdomāju paēst “Čili picā”, bet nu šo es nebiju pelnījusi. Šis būs jums atgādinājums pārbaudīt vistu pirms ēdat tur.”
Lai arī daudzi šo ēdināšanas vietu mīl ik pa laikam apmeklēt, ir arī daudzi, kas sliktās kvalitātes dēļ tur vairs neiet un neiesaka darīt to arī citiem. Arī komentāros valda tāds noskaņojums. Kāds pat ir pārsteigts, ka šī vieta joprojām pastāv.
Edmunds raksta: “Tur jau gadus desmit kā minimums ēdiens ir zem katras kritikas, nesaprotu, kāpēc cilvēki vēl tur iet ēst?!”
“Viena no pretīgākajām iestādēm Latvijā – “Čili pica”. Nesaprotu tos cilvēkus, kas iet uz to gaģušņiku,” uzskata Jānis.
Ko vēl domā komentētāji?
“Fuuui, jēla vista! Es “Čili picā” esmu bijusi tikai vienu reizi dzīvē, zaudējumu nejūtu.”
“Kopš man tur pasniedza cepelīnus, kur uz viena šķīvja bija dedzinoši karsts un vārgi remdens, to ķēdi ignorējam. Bijām ne mazā kompānija, un pasūtījums nebija trūcīgs, bet apmierināts nebija neviens.”
“Tur neēdu jau daudz gadus, kopš uz manas pasūtītās 4 sieru picas bija neizkususi sieradesa un vēl kāds lētais siers.”
“Man atnesa mac & cheese ar matiem. “Iesaku” “Chili pica” no visas sirds.”
“”Čili Picā” vairs savu kāju nesperšu, fuj, pretīgs tur ir VISS. Nav vērts tērēt savu naudu uz to cūkēdienu.”
Saņemtais ēdiens neatbilst kvalitātes standartiem
Komentāros atrodama arī “Čili picas” atvainošanās. Viņu komanda raksta: “Paldies, ka ziņojāt. Atvainojamies par šādu pieredzi – pagatavotais ēdiens neatbilst mūsu kvalitātes standartiem. Vai varētu lūgt precizēt, kurā picērijā un kad pasūtījāt ēdienu? Vēlreiz – ļoti atvainojamies par nepatīkamo situāciju.”
Arī mēs sazinājāmies ar uzņēmumu. Mārketinga vadītāja Madara Kandevica pauž: “Esam personīgi atvainojušies viesei un situāciju izskatījuši pavāriem, tehnologiem, viesmīļiem un vadību.
Izrādās, ka uz vietas viesmīļi situāciju jau bija centušies labot, atvainojoties un atnesot citu – kārtīgi izceptu – ēdienu.
Ja citkārt kādā kafejnīcā, restorānā vai picērijā rodas jautājumi vai ēdiens nav pienācīgi pagatavots, aicinām cilvēkus nekavējoties uzrunāt zāles administratoru vai vadītāju, lai situāciju atrisinātu uz vietas pēc iespējas ātrāk.
Darīsim visu iespējamo, lai turpmāk tādas situācijas neatkārtotos.”




