Mobilā versija
-2.2°C
Niklāvs, Nikola, Nikolajs, Niks
Otrdiena, 6. decembris, 2016
28. augusts, 2014
Drukāt

7 vingrinājumi smukam dupsim (3)

Foto - Fotolia © EpicStockMediaFoto - Fotolia © EpicStockMedia

Beautiful young woman in bikini on beach at sunset

1. Turēt kājas plecu platumā, nedaudz saliektas ceļgalos. Lēni noliekties 10 reizes uz katru sānu. Šis vingrinājums mazina lieko tauku kārtu sāniem (tā saucamo „glābšanas riņķi”).

2. Apgulties uz muguras, pirkstgali vērsti uz sevi. Lēni pacelt vienu kāju, tad otru. Atkārtot pa 10 reizēm katrai kājai. Vingrinās apakšējie vēdera muskuļi, stiprinās kāju muskuļi.

3. Apgulties uz muguras. Pacelt vienu kāju, piepaceļot ķermeni, saplaukšķinām plaukstas zem ceļgala. Pa 5 plaukšķiem zem katras kājas. Vingrinās augšējie vēdera muskuļi.

4. Apgulties uz muguras, saliekt kājas ceļgalos. Pacelt gurnus un turēt 20 sekundes. Atkārtot 15-20 reizes. Vingrinājums stiprina muguras muskuļus un visas vēdera muskuļu grupas.

5. Apgulties uz labā sāna. Pacelt kreiso kāju, vēlams 90 grādu leņķī, turēt to ar kreiso roku un celt labo kāju pie kreisās. Atkārtot to pašu no otrās puses. Vingrinājums stiprina sānu vēdera muskuļus, noņem lieko tauku kārtu no gurniem.

6. Apgulties uz vēdera. Pacelties uz rokām, rokas vēlams novietot platāk par pleciem. Sakrustot kājas. Pumpēties no grīdas, sākumā 10 reizes, katru dienu palielinot skaitu par 1. Vingrinājums stiprina krūšu un roku muskuļus, āda uz rokām paliek tvirtāka.

7. Apsēsties uz dibena. Sakrustot kājas „turku pozā”. Ripot no viena sāna uz otru. Dibens kļūst gluds un tvirts, pazūd celulīts un liekie tauki.

 

dievietei_logo

Pievienot komentāru

Komentāri (3)

  1. Štrunts par virsrakstu. Jo vairāk nodarbosimies ar sportu, jo labāk jutīsimies paši un attiecīgi izskatīsimies labāk.
    +1 raksta autoram par bildi!

  2. Virsraksts neatbilst saturam! Sanāka kā tajā anekdotē: studentam ir eksāmens bioloģijā, viņš ir samācījies tiaki par tārpiem, bet izvelk biļeti par ziloni. Nu, šis sāk stāstīti, ka zilonim ir garšs snuķis, kurš līdzinās tārpam. Tārpi iedalās… 😀

  3. Tikai viens, maksimums divi vingrojumi trenē dupsi. Pārējos lielākoties vēdera muskuļi. Kur tad atlikušie 5 vingrojumi dupsim no septiņiem solītajiem?

Draugiem Facebook Twitter Google+