×
Mobilā versija
+11°C
Marģers, Anastasija
Sestdiena, 21. aprīlis, 2018
22. jūlijs, 2015
Drukāt

Nedienas ar tālruņa bojājumiem

Foto-LETAFoto-LETA

Kāpēc telefona līnijas bojājumu pēc “Lattelecom” noteikumiem var pieteikt vien bojātā tālruņa īpašnieks? Ilmārs Kopštāls, 
politiski represētais 
pensionārs Durbē

“Lattelecom” Privāto klientu daļas direktors Gusts Muzikants atbild, ka pakalpojumu pārrāvumu gadījumā par bojājumiem var ziņot ikviens, tikai jānosauc attiecīgā klienta identifikācijas parametri – vai tā būtu adrese, klienta numurs vai tālruņa numurs, lai apkalpošanas speciālisti nekavējoties datu bāzē var atrast informāciju par klientu. Ja iespējams, traucējumu novēršana tiek veikta attālināti, savukārt, ja tas neizdodas, tiek noformēts bojājuma pieteikums un inženieri dodas pie klienta pakalpojumu darbības atjaunošanai: “Arī minētajā gadījumā klientu apkalpošanas speciālists piereģistrēja kunga pieteikto bojājumu klientei Kurzemes pusē, kurai biežo elektroenerģijas padeves pārrāvumu dēļ tiek traucēta pakalpojuma darbība,” raksta “Lattelecom” amatpersona. “Tehniķi gan pavasarī, gan arī uzreiz pēc vasaras saulgriežiem apmeklēja klientu, un, lai arī pakalpojuma nodrošināšanai no savas puses esam uzstādījuši akumulatoru, klientam ir jāsakārto elektroenerģijas padeve savā īpašumā. Ja elektrības padevi pārtrauc uz vairāk nekā četrām stundām, tālrunis nedarbosies.”

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+