Ekonomika
Bizness

Pašmāju tehnoloģiju uzņēmums “Draugiem Group” radījis unikāla koncepta piedzīvojumu spēli0


Investējot 100 tūkstošus eiro, “Draugiem Group” rada unikāla koncepta piedzīvojumu spēli.
Investējot 100 tūkstošus eiro, “Draugiem Group” rada unikāla koncepta piedzīvojumu spēli.
Publicitātes foto

Pašmāju tehnoloģiju uzņēmums “Draugiem Group”, investējot 100 tūkstošus eiro, radījis unikāla koncepta piedzīvojumu brauciena spēli “Roadgames”, portāls “LA.lv” uzzināja uzņēmumā.

Pirmā spēle, kurai reģistrācija jau sākusies, notiks 11. maijā Latvijā, iekļaujot septiņus dažādu veidu atjautības/izaicinājuma uzdevumus un 500 objektus Vidzemē.

Ieguldot vēl 350 tūkstošus eiro, spēli iecerēts virzīt arī globālajam tirgum. Pirmā valsts, kurā plānots startēt starptautiski, ir Vācija

“Roadgames” ir plaša mēroga ģeolokācijas spēle komandām reālā vidē un lietotnē.

Tās koncepta pamatā ir trīs daļas – iespēja ikvienam iesaistīties spēles satura radīšanā, lietotne ar ģeolokācijas uzdevumiem un pārsteiguma pasākums dalībniekiem spēles noslēgumā.

Spēles mērķis – dot cilvēkiem iespēju būt aktīviem ārpus mājas, sajust piedzīvojumu garšu un parādīt, ka mums apkārt ir daudz neizzinātu vietu.

“Roadgames” vadītāja Liene Grenevica stāsta, ka 15 gadus uzņēmuma veidotā spēle bijusi ikgadējs saliedēšanās pasākums kolēģiem, septiņus gadus klientiem un trīs – “Draugiem.lv” lietotājiem.

Tikai pirms gada izlemts to piedāvāt ne tikai Latvijā, bet arī citviet pasaulē.

“Pašiem ceļojot, vienmēr bijis azarts atrast un apmeklēt vietas, kuras ceļvedī nav minētas vai par kurām zina pastāstīt tikai vietējie. Lai Roadgames kļūtu par neaizmirstamu piedzīvojumu ikvienam, esam pilnveidojuši spēli ne tikai tehnoloģiski, bet arī saturiski,” atzīmē L. Grenevica.

Spēlei reģistrēties iespējams šeit.

Veidojot “Roadgames” saturu, iekļauti uzdevumi fizisko un prāta spēju pārbaudīšanai, kā arī jautrai laika pavadīšanai, iepazīstot Latviju un nokļūstot vietās, kurās iepriekš nav būts.

Uzdevumi ir dažādu veidu un grūtības pakāpes

Lietotnes kartē atzīmēto dārgumu vākšana, izskrienot konkrēto maršrutu noteiktā laikā, dabas, mākslas, arhitektūras un citu objektu atpazīšana reālajā vidē pēc dotās fototogrāfijas, kartē slēpto punktu meklēšana, nokļūstot noteiktā rādiusā un sekojot procentu skalai lietotnē, un citi.

Spēles uzdevumi lietotnē tiek atklāti “Roadgames” starta dienā plkst. 10.00. Komandām, startējot no jebkuras vietas, ir jāizplāno maršruts tā, lai septiņu stundu laikā savāktu pēc iespējas vairāk punktu.

Spēles beigās komandai jānokļūst finišā, kas tiks izziņots drīzumā. Komandas sastāvs – divi līdz pieci cilvēki.

“Roadgames” lietotne “iOS” un “Android” viedtālruņiem tiks piedāvāta aprīlī. Spēle būs pieejama arī pēc 11. maija.

L. Grenevica arī norāda, ka nākamā spēle būs jau rudenī kādā citā novadā, kuru pagaidām neatklāj.

Mērķis – savest kopā entuziastus, kuri ir gatavi dalīties ar sev zināmām un jaunatklātām vietām, iesaistoties spēles satura radīšanā, tādējādi sniedzot iespēju piedzīvojumu meklētājiem tās iepazīt.

“Roadgames” izstrādājis un organizē “Draugiem Group”, savukārt pirmo spēli 11. maijā atbalsta Latvijā lielākais degvielas mazumtirdzniecības uzņēmums “Circle K” un autoklubs LAMB, kā arī informatīvais atbalstītājs radio “Star FM”.

“Draugiem Group” pirmsākumi meklējami 2004. gadā, kad tika izveidots sociālais medijs “Draugiem.lv”.

Patlaban grupā ir 12 zīmoli: “Roadgames”, “Printful”, “Mapon”, “Istabai”, “Fast Brands”, “Startup Vitamins”, “DeskTime”, “Vendon”, “Tachogram”, “GiftCard”, “Pērkam Kopā” un “Draugiem.lv”.

Saistītie raksti

Uzņēmumos kopumā šobrīd strādā vairāk nekā 550 darbinieku, no kuriem 250 Latvijā un 300 citur pasaulē – ASV, Spānijā un Ziemeļvalstīs.

“Roadgames” piedalīties var personas, kuras sasniegušas vismaz 13 gadu vecumu, bet būt par auto vadītāju – tikai tas dalībnieks, kuram ir atbilstošās kategorijas transporta līdzekļa vadītāja apliecība.

LA.lv