Foto: publicitātes

“220.lv”: Silto laikapstākļu ietekmē pircēji iegādājas ziemas mēnešiem neraksturīgas preces 0

Tradicionāli ziemas mēnešos aug pieprasījums pēc ziemas sezonai raksturīgām precēm – sporta preču inventāra, siltā ziemas apģērba un sildītājiem.

Reklāma
Reklāma
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 31
Viedoklis
Linda Tunte: “Es dzeru, lamājos, gāžu politiķus un eju prom no darba”
Lasīt citas ziņas

“220.lv” apkopotā informācija liecina, ka šogad neierasti silto laikapstākļu ietekmē populārāko preču vidū ierindojas čemodāni, niršanas maskas, ūdens apavi, tūrisma preču kategorijas pārdošanas apjomiem kāpjot par trešdaļu.

Savukārt no sporta aprīkojuma pirktākie ir skrejceliņi un velotrenažieri, turklāt joprojām tiek pirkti arī elektriskie skūteri.

Plāno ceļot

CITI ŠOBRĪD LASA

Saskaņā ar “220.lv” novērojumiem, tūrisma preču popularitāte, salīdzinot ar pērnā gada ziemu, skaidrojama ar iedzīvotāju ceļošanas plāniem. Šogad izteiktāk nekā iepriekšējos gados par ceļojumu galamērķiem tiek izvēlētas siltākas valstis, ko reprezentē pirktās preces.

Tāpat redzams, ka līdz ar jaunā gada iestāšanos, iedzīvotāji turpina ievērot solījumus dzīvot aktīvāk un veselīgāk. Apkopotie dati liecina, ka fitnesa aprīkojuma un trenažieru pārdošanas apjomi ir auguši par divām reizēm, savukārt pirktākā – skrejceliņu – pārdošanas apjomi ir kāpuši par pusotru reizi, salīdzinot ar aizvadīto gadu.

Pieprasīti ir arī velotrenažieri un elipsveida trenažieri.

Neraksturīgas pārmaiņas

Kā norāda Līga Bubko, 220.lv mārketinga menedžere, šogad e-komercijas sektors ir piedzīvojis nebijušu un ziemas mēnešiem neraksturīgu situāciju, tai ietekmējot tirdzniecības rādītājus.

Turpina L. Bubko: “Reaģējot uz tirgus pieprasījumu un pircēju paradumu maiņu, “220.lv” uzdevums ir paplašināt savu preču sortimentu un meklēt alternatīvus piedāvājumus citās preču kategorijās.

Tā vietā, lai pirktu ziemas inventāru, klientiem ir augusi interese par precēm ceļošanai, veselīgam dzīvesveidam vai joprojām aktuālajiem elektriskajiem skūteriem, kuru pārdošanas apjomi šoziem ir auguši gandrīz par pusotru reizi, salīdzinot ar pērnā gada rezultātiem.

Jāpiebilst, ka, neskatoties uz ļoti lielu atlaižu piemērošanu ziemas precēm, klienti, ja sniegs nav parādījies, tomēr pārplāno savus pirkumus un atturas no pāragru vai nevajadzīgu pirkumu veikšanas.”

Tā kā laikapstākļi nav sasnieguši ierasto janvāra temperatūru, distanču, kalna slēpes, ragavas, ziemas apģērbs, sildītāji netiek pirkti. Neskatoties uz šo faktu, “220.lv” savos darbības rezultātos to neizjūt, jo tas tiek kompensēts ar pircēju aktivitāti citās preču kategorijās.

Reklāma
Reklāma

Uzziņa:

Dati par pārdošanas apjomiem ziemas periodā ir apkopoti un salīdzināti par laika periodu no 2018. gada novembra līdz 2019. gada janvāra vidum un 2019. gada novembra līdz šī gada janvāra vidum.

“Pigu Grupa”, kurai pieder tiešsaistes veikals „220.lv“ Latvijā, „Pigu.lt“ Lietuvā un „Kaup24.ee“ Igaunijā, ir lielākais e-komercijas tirgus dalībnieks Baltijas valstīs.

Kopš 2015.gada “Pigu grupu” pārvalda viena no lielākajām privātkapitāla investīciju sabiedrībām Centrāleiropā un Austrumeiropā. Šī ir pirmā un vienīgā Lietuvas kompānija, kas trīs gadus pēc kārtas ierindojas starp pieciem visstraujāk augošajiem Centrāleiropas tehnoloģiju uzņēmumiem.

2018. gada beigās “Pigu Grupa” paziņoja par apvienošanos ar vienu no Polijas e-komercijas tirdzniecības līderiem “Morele”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.