40 minūšu gaidīšana, raudoši bērni, ķibeles ar filmu – cilvēki piedzīvojuši “neaizmirstamu” kino seansu 0
29.novembrī nepatīkamu situāciju piedzīvoja visi tie vecāki, kas kopā ar saviem bērniem apmeklēja Apollo Kino tirdzniecības centrā “Rīga Plaza”. Konkrēti filmas “Zootropole” seansu plkst. 18:00. Par to vēstīja kāda sieviete sociālajā tīklā “Threads”. Lai gan ieraksts vēlāk tika dzēsts, LA.LV sazinājās ar kinoteātra pārstāvjiem, lai uzklausītu viņu komentārus par notikušo.
Kas tad īsti notika? Sieviete, kura piedzīvoja notikušo, sociālajā tīklā ļoti detalizēti bija aprakstījusi nepatīkamo pieredzi. Vispirms jau šoks bijis, ka cilvēki zālē tika ielaisti pēc 30,40 minūšu ilgas gaidīšanas. Atgādināsim, ka seansam bija jāsākas 18:00, bet cilvēkus zālē, kura bija gandrīz izpārdota (vietas ap 340), ielaida ap 18:30.
Sieviete, aprakstot situāciju minēja, ka bijuši bērni, kuri raudājuši no ilgās gaidīšanas. Bet visvairāk nepatīkami šokējusi kinoteātru darbinieku rīcība – neviens nav paskaidrojis, kas par problēmu, cik ilgi jāuzgaida.
Bet tas nebija viss. Kad zālē sāka laist iekšā apmeklētājus, nesagaidot, kad visi vecāki kopā ar saviem mazajiem bērniem būs ieņēmuši vietas, zālē tika izdzēsta gaisma. Cilvēkiem pa tumsu esot bijis jāmeklē savas sēdvietas.
Un kā ķirsītis uz kūciņas visam pa virsu vēl tehniskas problēmas ar filmu. Pirmās piecas minūtes filma tika rādīta ar skaņu, bet izslēgtu ekrānu. Pēc apmeklētāju paustās neapmierinātības, filmu sāka rādīt atkārtoti no paša sākuma, šoreiz jau ar ieslēgtu ekrānu. Tāda, lūk, cilvēkiem bijusi pieredze.
LA.LV sazinājās ar Apollo Kino pārstāvjiem, lai noskaidrotu, kas īsti notika un kāpēc darbinieki neuzskatīja par vajadzīgu informēt cilvēkus par problēmām.
“Pateicamies visiem klientiem, kas izvēlējās filmu noskatīties Apollo Kino! Zāles atvēršana aizkavējās tehnisku iemeslu dēļ. Pirms seansa bija nepieciešams veikt papildu pārbaudes, lai nodrošinātu attēla un skaņas pārraidi atbilstoši augstākās kvalitātes standartiem, kā arī veiktu pilnvērtīgu zāles uzkopšanu pēc iepriekšējā seansa.
Tā kā iepriekšējās seanss bija augsti apmeklēts, pieprasot veltīt neierasti vairāk laika zāles tīrīšanai, nākamais seanss sākās novēloti. Uzsveram, ka seansu aizkavēšanās nav ikdienišķa situācija un vairums seansu norisinās atbilstoši augstākajiem tehniskās un apkalpošanas kvalitātes standartiem.
Apollo Kino sirsnīgi atvainojas visiem seansa apmeklētājiem par sagādātajām neērtībām,” saka Apollo Kino Mārketinga vadītāja Lāsma Ozoliņa.
Komentējot gaismas izslēgšanu un tehniskās problēmas ar filmas sākumu, Ozoliņa norāda, ka tas viss noticis seansa aizkavēšanās rezultātā: “Seansa aizkavēšanās rezultātā radās tehniski sarežģījumi ar gaismu automātisko ieslēgšanos, tāpēc tās tika ieslēgtas manuāli maksimāli drīz pēc situācijas konstatēšanas, lai nodrošinātu, ka visi seansa apmeklētāji bez sarežģījumiem atrastu savas sēdvietas zālē. Patiesi atvainojamies visiem klientiem, kuri saskārās ar grūtībām nokļūt līdz savai sēdvietai zālē.
Šādos gadījumos filmas pārraide ir jāaktivizē manuāli. Situācija tika tūlītēji konstatēta, un Apollo Kino darbinieki aktivizēja filmas pārraidi manuāli maksimāli drīz pēc situācijas konstatēšanas.”
Bet kā tiek vērtēta darbinieku komunikācija ar klientiem? “Vienmēr darām visu iespējamo, lai nodrošinātu tūlītēju un pilnvērtīgu klientu informēšanu.
Arī konkrētā seansa kontekstā klienti no Apollo Kino puses tika informēti iespēju robežās, kā arī tika izteikta atvainošanās par visām sagādātajām neērtībām, tomēr lielā klientu skaita dēļ diemžēl netika rasta iespēja aizkavēšanās nianses izskaidrot katram klientam individuāli.
Nākotnes perspektīvā darīsim visu iespējamo, lai nodrošinātu vēl skaidrāku, savlaicīgāku un precīzāku komunikāciju, kā arī uzlabotu sniegtā servisa kvalitāti. Apollo Kino rūpīgi un detalizēti izpētīs gan tehniskās nianses, kuru dēļ seanss aizkavējās, gan arī personāla rīcību konkrētā seansa saistībā, pievēršot pastiprinātu uzmanību pilnvērtīgai, savlaicīgai un skaidrai komunikācijai ar klientiem, kā arī darba organizatoriskajai pusei un nepieciešamo darbību veikšanai seansa aizkavēšanās gadījumā.
Pēc izvērtēšanas tiks veiktas atbilstošās izmaiņas darba organizatoriskajās instrukcijās, procedūrās un kvalitātes nodrošināšanas standartos. Uzsveram, ka seansu aizkavēšanās nav ikdienišķa situācija un vairums seansu norisinās atbilstoši augstākajiem tehniskās un apkalpošanas kvalitātes standartiem. Pateicamies visiem klientiem, kas izvēlējās un turpina izvēlēties Apollo Kino,” pauž kinoteātra pārstāve.


