Būvnieku pilnsabiedrība “BeReRix” atsākusi “Rail Baltica” Rīgas Centrālās stacijas ēkas būvniecību.
Būvnieku pilnsabiedrība “BeReRix” atsākusi “Rail Baltica” Rīgas Centrālās stacijas ēkas būvniecību.
Publicitātes foto.

“Ar to diskusija beidzas…” “Rail Baltica” biļešu cena liek ieplest acis – tā būs 4 reizes augstāka nekā autobusiem 122

“Viena tēma, kas vienmēr karājas gaisā, ir “Rail Baltica”, un vai autobusu operatoriem no tā būtu jābaidās. Nē, mēs nebaidāmies,” intervijā aģentūrai LETA atzīst pārvadātāja “FlixBus” vadītājs Baltijas valstīs Mihals Lemans. Viņš uzsver, ka “nav ne jausmas, kad šis projekts būs gatavs, jo kaut kas ir uzbūvēts Igaunijā, kaut kas Latvijā, kaut kas Lietuvā, bet nav skaidrs, kas notiks tālāk”. Taču viņš vērš uzmanību uz “Rail Baltica” oficiālajā tīmekļa vietnē pieejamajām vilcienu biļešu cenām, kuras ir ir četras reizes augstākas nekā autobusiem.

Reklāma
Reklāma
Putins iet uz pilnu banku! Krievija slepus cenšas iesaistīt vēl vienu valsti karā pret Ukrainu 183
Trampa lūgums mediķiem pēc tam, kad pēc atentāta tika nogādāts slimnīcā, lika mediķiem pārsteigti raustīt plecus 38
Kokteilis
“Diezgan nevīžīga un prasta” – Lindas Mūrnieces lauku dzīves ainiņas un “drosmīgie” komentētāji
Lasīt citas ziņas

Viņš uzsver: “Un ar to, manuprāt, diskusija beidzas. Saskaņā ar tīmekļa vietnē pieejamo informāciju biļete no Tallinas līdz Viļņai maksās 74 vai 78 eiro. Autobusa biļeti var nopirkt par 20 eiro. Tā ir nogalinoša atšķirība.

Tādēļ, ja mēs gribam ātrvilcienu, ar šādām cenām tas ir komerciāli ļoti grūti, bet, ja jūs vēlaties, lai ir zemākas cenas, kādam tas būs jāsubsidē, jo ātrvilcienu ekspluatācija ir dārga. Turklāt projekts būs pabeigts jau pēc tam, kad ES tirgus būs liberalizēts un jūs nevarēsiet vienkārši mest naudu rokās vilcienu operatoram. Tāpēc es domāju, ka autobusu satiksmei joprojām būs vieta.”

CITI ŠOBRĪD LASA

“Ja pakalpojums ir uzticams un spēcīgs, tas mums galu galā visiem nāk par labu. Ja ir spēcīga vilcienu un autobusu satiksme, cilvēki var izlemt pārdot vai nepirkt automašīnu. Tas ir mūsu galvenais konkurents. Ne “LuxExpress”, ne “Ecolines”, ne vilcieni, bet automašīnas ir mūsu lielākais konkurents,” spriež Mihals Lemans.

“Ja cilvēki ilgtermiņā nolemtu atteikties no savām automašīnām, tad mums ir vairāk klientu. Un mēs vienmēr pārspēsim vilcienus ar maršrutu tīklu. Es patiešām šaubos, vai vilcieni kādreiz dosies uz Somiju. Bija šis slavenais plāns par tuneli starp Tallinu un Helsinkiem, bet paskatieties uz izmaksām!

Šodien mums ir 10 valstis, uz kurām var nokļūt tieši no Latvijas. Ar vilcieniem – cik? Viena? Tā ir atbilde. Cilvēki vēlas elastīgākus ceļojumus, un autobusi ir daudz lētāki, lai uzsāktu jaunus maršrutus,” viņš secina.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.