VIDEO. “Govs, ma*ka!” “Rimi” darbinieks sievieti pie taromāta apber ar rupjībām absurda iemesla dēļ 56

Vietnē “Threads” plašu uzmanību izpelnījies ieraksts, kurā kāda sieviete dalījusies ar savu nepatīkamo pieredzi, nododot pudeles “Rimi” veikalā tirdzniecības centrā “Akropole Alfa”.

Reklāma
Reklāma
Mājas
Berzēšanās gar kājām, gulēšana virsū, astes kustināšana – iemācies saprast, ko kaķis tev šādi “saka”
Veselam
7 produkti, kurus iekļaujot uzturā katru dienu, saņemsiet teju visas organismam nepieciešamās barības vielas
Kokteilis
3 horoskopa zīmēm novembris būs īsts pārmaiņu mēnesis – dzīve sagriezīsies kājām gaisā
Lasīt citas ziņas

Kā raksta autore, viņa kopā ar draugu nodevusi taromātā lielu daudzumu pudeļu – par kopējo summu 41 eiro. Kamēr viņa krāmējusi pudeles vienā pusē, no otras puses pēkšņi dzirdējusi aizskarošus vārdus no dusmīga “Rimi” darbinieka.

“Vispirms nesapratu, vai tas ir man adresēts, bet ar laiku kļuva skaidrs – jā, vārdi bija uz manu pusi. Mani vairākas reizes nosauca par ‘govi’ un ‘ma*ku’ – kādas 10 reizes, ja ne vairāk,” raksta sieviete.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kad viņa mēģinājusi atbildēt, rupjības nav mitējušās.

Sieviete stāsta, ka darbinieks klusējis, kad taru nodevis viņas draugs, bet turpinājis izteikt aizskarošus vārdus viņai.

Pēc pudeļu nodošanas sieviete kopā ar draugu gaidījusi darbinieku ārā, lai aprunātos, taču nekādu skaidrojumu nav saņēmusi – gluži pretēji, aizbraucot vēl dzirdējusi komentāru, ka viņi ir idioti.

Autore piebilst, ka vērsusies “Rimi” info centrā, taču vadītājs nav bijis pieejams – ieteikts rakstīt oficiālu sūdzību.

“Jā, var redzēt, ka cilvēkam ir veselības traucējumi, bet tas nav attaisnojums klientam teikt ‘ma*ka’ un ‘govs’ tikai tāpēc, ka nodevu daudz pudeļu,” norāda sieviete.

Ieraksta autore aicina “Rimi” vadību izvērtēt notikušo un pārbaudīt videonovērošanas ierakstus.

Rimi Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite LA.LV norāda: “Soctīklu video kāda kliente publiskojusi situāciju, kurā iesaistīts “Rimi” taromāta darbinieks. Vēlamies atvainoties klientei par piedzīvoto un tai pat laikā tāpat kā lielākā daļa no ieraksta komentētājiem vērst uzmanību uz iejūtīgu attieksmi pret apkalpojošo personālu, neaizskarot viņu tiesības attiecībā uz personas datu aizsardzību.

“Rimi” strādā vairāk nekā 5000 darbinieku un esam atvērts uzņēmums, nešķirojot ne pēc dzimuma, vecuma, veselības traucējumiem vai citiem faktoriem. Tāpat kā atgādinām saviem darbiniekiem, arvien aicinām arī klientus jebkurā konfliktsituācija saglabāt cieņu vienam pret otru un mēģināt vienoties mierpilni, nepieciešamības gadījumā ziņojot klientu centram pa bezmaksas tālruni 80000180 vai e-pastu [email protected].”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.