Izstādē „TransRussia” liela interese par LDz piedāvātajiem kravu maršrutiem 0

“Latvijas dzelzceļš” (LDz) pagājušajā nedēļā Krievijā piedalījās transporta un loģistikas izstādē “TransRussia”, kopīgi ar meitaskompānijām “LDz Cargo”, “LDz Loģistika” un “LDZ Ritošā sastāva serviss” prezentējot sniegtos pakalpojumus dzelzceļa loģistikas nozarē. Izstādes laikā bija vērojama liela interese par LDz piedāvātajiem kravu organizēšanas maršrutiem.

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā 189
Lasīt citas ziņas

Izstādē savus pakalpojumus piedāvāja Eiropas un Āzijas dzelzceļa uzņēmumi, kravu pārvadātāji, loģistikas pakalpojumu sniedzēji, kā arī citi nozarē iesaistītie uzņēmumi. Pasākumā tika pārstāvētas vairāk nekā 20 valstis, tostarp Itālija, Dānija, Vācija, Kazahstāna, Baltkrievija un Ķīna.

Liela interese LDz stenda apmeklētājiem bija par Ķīnas-Latvijas virzienu, turklāt apmeklētājiem saistošs šķita arī piedāvājums organizēt nelielu kravas partiju pārvadājumus. Tāpat stenda pārstāvji atbildēja uz jautājumiem par Ķīnas kravu piegādi līdz Latvijai, izmantojot jūras savienojumu un tālāk pa dzelzceļu līdz Krievijai. Apmeklētāji interesējušies arī par kravu organizēšanas iespējām no Krievijas un LDz vagonu izmantošanas un nomas iespējām.

CITI ŠOBRĪD LASA

LDz pārstāvēja plaša delegācija, tostarp arī uzņēmuma un meitaskompāniju vadība – LDz prezidents Edvīns Bērziņš, valdes locekļi Ēriks Šmuksts un Ainis Stūrmanis, “LDz Cargo” valdes priekšsēdētāja Svetlana Berga un “LDz Loģistika” valdes priekšsēdētājs Verners Lūsis.

LDz vadība izstādes ietvaros arī tikās ar citu valstu dzelzceļa uzņēmumu vadību. Tiekoties ar Krievijas uzņēmuma “Transcontainer” pārstāvjiem, E.Bērziņš pārrunāja līdzšinējo sadarbību un nākotnes projektus. Abas puses ir ieinteresētas nākotnē attīstīt tranzīta ceļus koridorā Ziemeļi – Dienvidi, kas savienos Eiropas ziemeļdaļu ar Āzijas dienvidu valstīm, tostarp Indiju. Pārrunājot E.Bērziņa vizītes Indijā un Irānā, “Transcontainer” pārstāvji akcentēja Irānu kā potenciālu tranzītvalsti, kā arī atzina, ka uzņēmums plāno aktīvi iesaistīties Ziemeļu – Dienvidu koridora darbības nodrošināšanā.

Jāpiebilst, ka LDz saņēma arī “TransRussia” izstādes organizatoru diplomu par labāko ekspozīciju.

Raksts tapis sadarbībā ar “LDz”

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.