Ilustratīvs foto
Ilustratīvs foto
Foto: Pexels.com

Kāds ir Latvijas uzņēmumu vadītāju “digitālais entuziasms”, noskaidrots pētījumā 0

Gandrīz seši no katriem desmit uzņēmumu un struktūrvienību vadītājiem sociālos tīklus izmanto gan personīgas informācijas publiskošanai, gan arī sava uzņēmuma popularizēšanai, noskaidrots ar grāmatvedības un uzņēmuma vadības sistēmas “Tildes Jumis” atbalstu veiktajā pētījumā “Vadītāja digitālais portrets”.

Reklāma
Reklāma
“Putinam steidzami nepieciešama ārstu palīdzība – šoreiz viss ir nopietni.” Eksperts par situāciju Kremļa bunkurā 225
Kokteilis
11 interesanti padomi, kas palīdzēs jums izskatīties jaunākiem, nekā patiesībā esat
“Caur dupsi – tas speciāli!” Vēlo lidmašīnu reisu pasažieri negribētu būt ārzemnieku vietā
Lasīt citas ziņas

Entuziastiski vadītāji turklāt veicina jaunu tehnoloģisko risinājumu iedzīvināšanu uzņēmuma ikdienas darbā, regulāri lasot jaunumus un meklējot aizvien labākus risinājumus. Tā rīkojas 49% aptaujāto, informē “Tildes Jumja” pārstāve Jekaterina Černobrovaja.

Pētījuma rezultāti liecina, ka uzņēmumu vadītāju zināšanas un digitālās prasmes ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma tehnoloģiskās attīstības dzinējspēkiem – jo labāk vadītājs orientējas jaunajās iespējās, jo aktīvāk tās tiek izmantotas uzņēmuma darbā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Patlaban digitālais entuziasms piemīt mazliet vairāk nekā pusei vadītāju, un tas atspoguļojas visa darba kolektīva tehnoloģiju lietošanas paradumos.

23% aptaujāto uzsver, ka regulāri lasa informāciju par jauniem rīkiem un paši tos izmēģina, 26% regulāri ievāc ziņas par jaunumiem, 34% interesējas pavisam reti, bet 11% pievērš uzmanību inovācijām vien tad, kad par tām ir pastāstījuši draugi vai kolēģi.

Entuziasms uzskatāmi izpaužas personīgo sociālo tīklu lietojumā. 57% vadītāju izmanto personīgo draugu un sekotāju loku, un vēl 4% uztur privātus kontus tikai uzņēmuma popularizēšanai, nepubliskojot tajos personīgu informāciju.

No vadītāju izpratnes un iniciatīvas daudzējādā ziņā ir atkarīgs, kādas datorsistēmas tiek lietotas uzņēmumā.

60% izmanto dokumentu vadības vai lietvedības sistēmu, 39% – personāla vadības sistēmu, 30% – satura vai sociālo mediju pārvaldības sistēmu, bet 29% – klientu attiecību vadības sistēmu jeb CRM.

“Vadītāja kā līdera un darba efektivitātes veicinātāja loma pētījuma rezultātos ir acīmredzama. Jo vairāk vadītājs interesējas par jaunām iespējām, jo kvalitatīvākas, iespējām bagātākas programmas lieto uzņēmumā,” digitāli mūsdienīga vadītāja portretu ieskicē “Tildes Jumja” biznesa attīstības vadītājs Viesturs Slaidiņš.

“Entuziastisks vadītājs ir iniciators jaunu sistēmu ieviešanai un darba efektivitātes uzlabošanai. Viņš gādā, lai programmas būtu legālas, laikus saņemtu atjauninājumus un tām būtu pieejams klientu atbalsts, kā arī analizē, kad kādu sistēmu izdevīgāk ir uzticēt mākoņpakalpojumu sniedzējam,” skaidro V.Slaidiņš.

Reklāma
Reklāma

Pētījums “Vadītāja digitālais portrets” ir tapis ar Latvijā populārākās grāmatvedības un uzņēmuma vadības sistēmas “Tildes Jumis” atbalstu, uzdodot aizpildīt zināšanu un uzņēmuma aprīkojuma testu 1725 respondentiem, no kuriem 708 bija uzņēmumu augstākā un vidējā līmeņa vadītāji.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.