Foto: EPA/SCANPIX/LETA

Krīzes informatīvais tālrunis uzņēmumiem varētu sākt darboties jaunnedēļ 0

Krīzes informatīvais tālrunis uzņēmumiem varētu sākt darboties jaunnedēļ, informē Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas vadītājs un partijas “KPV LV” virzītais ekonomikas ministrs Jānis Vitenbergs.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem
Aivars Lembergs sašutis par kārtējo slogu uz Latvijas patērētāju kakla: “Tā mēs iegriezām Krievijai – pērkam dārgākus dārzeņus no Krievijas”
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj 10
Lasīt citas ziņas

Pie šāda tālruņa izveides strādā Ekonomikas ministrija (EM) kopā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru (LIAA).

Pirmdien notiks nākamā darba sanāksme, kurā LIAA, ministrija un “Altum” apspriedīs jau konkrētus risinājumus.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Jau šobrīd, apvienojot Ekonomikas ministrijas un citu iestāžu spēkus, uzsākts darbs pie konsultatīvā tālruņa līnijas izveides, un pirmdien speciālā darba grupā ar visām iesaistītajām pusēm pārrunāsim piemērotākos risinājumus.

Līdzīgi kā iedzīvotājiem veselības jomā tā arī uzņēmējiem ir jābūt izveidotai platformai, kas nodrošina operatīvu aktuālās informācijas sniegšanu par atbalsta risinājumiem uzņēmumiem un to saņemšanas kārtību.

Piemēram, kāds būtu piemērotākais instruments, kādi ir nosacījumi, kā notiek pieteikšanās. Mums ir jāspēj ātri sniegt atbildes uz uzņēmumu jautājumiem, lai tie savukārt var šos atbalsta mehānismus piemērot savā darbībā,” norāda Jānis Vitenbergs.

Vitenbergs uzskata, ka šobrīd valsts iestāžu resursi maksimāli ir jākoncentrē krīzes risināšanai un atbalstam uzņēmējiem šajā visiem grūtajā brīdī, lai palīdzētu kopīgi “pārziemot” krīzi un mazināt tās negatīvo ietekmi uz tautsaimniecību kopumā.

Šobrīd par atbalsta instrumentiem krīzes skartajām nozarēm tiek lemts valdības un Saeimas līmenī, bet ir skaidrs, ka uzņēmējiem par šiem jautājumiem būs daudz neskaidrību un jautājumu.

Tāpēc vienlaicīgi ir jādomā par vienotas un efektīvas informācijas aprites platformas izveidi, lai uzņēmējiem būtu iespēja salīdzinoši ātri iegūt informāciju un saprast, kā šo palīdzību varēs izmantot savā individuālajā gadījumā. Speciālas atbalsta tālruņa līnijas izveide būs viens no risinājumiem, kas pildītu vienas pieturas aģentūras funkcijas.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.