Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: Zane Bitere/LETA

Latviešu valodas un literatūras skolotāji aicina sakārtot gramatikas jautājumu mācīšanu 1.-9.klasē 52

Latviešu valodas un literatūras skolotāju asociācija (LVLSA) aicina sakārtot gramatikas jautājumu mācīšanu 1.-9.klasē, liecina ieraksts asociācijas mājaslapā.

Reklāma
Reklāma
“Ko var iemācīt šādi ģērbušās lektores?” Dzejniece un lektore publiski šausminās un ņirgājas par pasniedzēju apģērbu 124
Ēdam katru dienu! Kuros pārtikas produktos ir visvairāk plastmasas?
Seni un spēcīgi ticējumi: šīs lietas nekad nedrīkst ne aizņemties, ne aizdot 9
Lasīt citas ziņas

Valodas apmācību salīdzinot ar skapi, kurā var valdīt kārtība vai nekārtība, LVLSA valde norāda, ka lielāks vai mazāks haoss apgrūtina darbu ar piedāvātajām pieejām pamatskolas latviešu valodas programmās.

Skolotājus visvairāk uztrauc tas, ka pamatskolā (kas ir galvenais latviešu valodas gramatikas apguves posms) sistēma ir izjaukta, haotiski ievietota dažādās tēmās, sadrumstalota, taču jau notiek mēģinājumi sakārtot šo “skapi”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Skolotāji, skolu metodiskās komisijas, novadu metodiskās apvienības ir jau izveidojuši sev sistēmu un pēc tās strādā. Tāpat izdevniecība “Zvaigzne ABC” pārstrādā savus izdevumus “Labirinti” un mācību priekšmeta programmu, kas saglabā iepriekšējo sistēmu un jau ir lietojama. Vēl LVLSA zināms, ka tiek veidota alternatīva programma, kā arī vasaras nometnē bija mēģinājumi sistēmu sakārtot pa klasēm.

LVLSA valde nolēma sakārtot vienu “plauktu”, rosinot šajā procesā iesaistīties latviešu valodas skolotājus, īpašā vietnē līdz jūnija otrajai pusei ievietojot ierosinājumus, komentārus , lai galvenās gramatikas lietas varētu salikt pa klasēm.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.