
“Rimi” darbinieki sāk novākt produktus jau pirms plkst. 21.30? Klienti neapmierināti, veikals sniedz skaidrojumu 0
Arvien biežāk pircēji novēro, ka pārtikas veikalos, īpaši “Rimi”, jau krietni pirms oficiālā darba laika beigām tiek izvāktas svaigās gaļas un kulinārijas vitrīnas. Lai gan veikals strādā līdz plkst. 22.00, jau ap plkst. 21.20 jāsaskaras ar tukšām vitrīnām. Tas skar tos pircējus, kuri dažādu apstākļu dēļ veikalā ierodas pavēlu, bet vēl cer iegādāties svaigus produktus.
Uz šādu problēmu norādīja kāds sociālā tīkla “Thread” lietotājs no Tukuma, atklājot, ka tā ir ierasta prakse jau vismaz gadu. Vīrietis rakstīja: “Priekšlikums RIMI un citu veikalu vadībai: būtu lietderīgi izvietot informāciju, ka svaigus gaļas produktus un kulināriju pircēji var iegādāties tikai līdz plkst. 21.20. Tas būtu godīgi.
Saprotu, ka darbinieki grib ātrāk beigt darbu un viņiem visticamāk nemaksā par to laiku, ko viņi pavada veikalā pēc plkst. 22, tāpēc cenšas šos produktus novākt ātrāk, jo vitrīnas arī jātīra. Viss ok, tikai vajag informēt pircējus labi redzamā vietā. Varbūt šāda informācija arī ir, tikai neesmu pamanījis…”


Arī citi sociālā tīkla lietotāji norādīja, ka veikalos tā ir ierasta prakse.
LA.LV sazinājās ar pārstāvjiem no veikaliem “Rimi” un “Maxima”, kuri detalizētāk paskaidroja situācijas būtību.
Everita Bičkova, “Rimi Latvia” ārējās komunikācijas vadītāja informē: “Saskaņā ar “Rimi” iekšējām vadlīnijām un standartiem, produktiem, ja vien tie nav iztirgoti, jābūt pieejamiem līdz veikala slēgšanai, tostarp arī tiem, kas izvietoti vitrīnās. Veikalu darbinieki ir iepazinušies ar šiem standartiem un vadlīnijām, un tie viņiem ir brīvi pieejami ikdienas darbā.
Standartos ir noteikts, kā konkrētos dienas laika posmos jāizskatās svaigās produkcijas un kulinārijas vitrīnām, kā arī kas noteiktajā laikā jāpaveic atbildīgajiem darbiniekiem.
Piemēram, standartos norādīts, ka hipermārketu un supermārketu darbinieki laika posmā no plkst. 21.30 līdz 22.00 var sākt novākt vitrīnas un gatavoties nākamajai dienai.
Gadījumos, kad veikala apmeklētāji saskaras ar līdzīgām situācijām, aicinām vērsties pie veikala darbiniekiem, lai pēc iespējas ātrāk varētu atrisināt radušos jautājumus. Atvainojamies klientiem par sagādātajām neērtībām.”
Savukārt “Maxima Latvija” korporatīvo attiecību direktors Jānis Beseri norāda: “Ik dienu “Maxima” rūpējas, lai klientiem būtu pieejams plašs un kvalitatīvs preču klāsts par zemām cenām – sākot no svaigās kategorijas produktiem līdz pat bakalejai un citām ikdienas uzturā nepieciešamām precēm.
Lai nodrošinātu kvalitatīvu apkalpošanu visas dienas garumā, arī tuvojoties veikala darba laika beigām klientiem ir pieejama lielākā daļa sortimenta – iemīļotākie svaigās kategorijas produkti un pieprasītākais pamatsortiments. Savukārt gadījumos, kad kāds produkts nav pieejams, aicinām vērsties pie veikala darbiniekiem, lai precizētu to pieejamību.
Tādējādi mūsu klienti var būt droši, ka arī vakara stundās viņiem ir iespēja iegādāties nepieciešamos produktus. Turklāt līdz šim neesam saņēmuši sūdzības par svaigās pārtikas trūkumu veikalu vitrīnās.”