“Roboti ir vidēja izmēra ierīces ar iebūvētiem plauktiem paplātēm” – “Lido” klientus sāk apkalpot roboti 11

LIDO ir ieviesti būtiski jauninājumi klientu apkalpošanā – turpmāk savākt traukus palīdzēs roboti ar integrētām mākslīgā intelekta tehnoloģijām. LIDO ir pirmais ēdināšanas nozares uzņēmums Latvijā, kas izmantos šāda veida inovāciju. Ar jauno tehnoloģiju palīdzību plānots atvieglot darbinieku ikdienu, paaugstināt veiktspēju, kā arī uzlabot klientu apkalpošanas rādītājus.

Reklāma
Reklāma
Vai kārtējā krāpnieku shēma? “Telefonā uzrādās neatbildēti zvani. Atzvanot uz numuru, adresāts apgalvo, ka nav zvanījis”
Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā 4
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 86
Lasīt citas ziņas

Roboti ir vidēja izmēra ierīces ar iebūvētiem plauktiem paplātēm. Pateicoties autonomajai pārvietošanās funkcijai, navigācijas iestatījumiem un inteliģentajai spējai izvairīties no šķēršļiem, roboti pārvietojas pa zāli, aicinot novietot uz tā plauktiem paplātes ar netīrajiem traukiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Iestatījumi ļauj atpazīt dažādas situācijas un darbības, un likt robotam reaģēt ar atbilstošu balss vadību, nodrošinot interaktīvu komunikāciju ar klientiem. Iespējams, nākotnē veicamo darbību daudzums tiks paplašināts, jo ierīču funkcionalitāte ietver arī ēdiena piegādi, sveicināšanu, balss mijiedarbību un vairāku robotu sadarbību.

“Esam nemitīgos meklējumos, kā pārsteigt mūsu klientus un uzlabot apkalpošanas kvalitāti. Šie roboti ir lielisks rīks kā padarīt klientu pieredzi restorāna apmeklējuma laikā vēl patīkamāku, vienlaicīgi mazinot personāla fizisko slodzi, jo paplāšu nēsāšana ar traukiem prasa ievērojamu piepūli. Tagad tās var novietot uz robotiem, kas paātrinās apkalpošanu un atvieglos darbinieku ikdienu. Priecājamies, ka robotizēti palīgi padarīs mūsu restorānus vēl mūsdienīgākus un interesantākus apmeklētājiem,” – stāsta AS LIDO valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.

Šādas tehnoloģijas ieviešana prasīja turpat gadu. Šobrīd roboti palīdz klientu apkalpošanā LIDO restorānos tirdzniecības centros Akropole Alfa un Spice. Ar laiku šādu vai līdzīgu tehnoloģiju ieviešana paredzēta visā LIDO restorānu tīklā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.