“Facebook” uzņēmuma vadītājs Marks Zakerbergs.
“Facebook” uzņēmuma vadītājs Marks Zakerbergs.
Foto: SCANPIX/REUTERS/LETA

“Sākot ar šo dienu, mūsu uzņēmums tagad ir “Meta”.” Zakerbergs paziņo par “Facebook” nosaukuma maiņu 23

Uzņēmuma “Facebook” vadītājs Marks Zakerbergs ceturtdien pavēstīja, ka uzņēmums tiek pārdēvēts un turpmāk tā nosaukums būs “Meta”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 191
Lasīt citas ziņas

“Ar lepnumu varu paziņot, ka, sākot ar šo dienu, mūsu uzņēmums tagad ir “Meta”. Mūsu misija paliek tā pati – arī turpmāk pulcēt kopā cilvēkus, mūsu lietotnes un to zīmoli – tie nemainās,” sacīja Zakerbergs.

Arī pēc uzņēmuma nosaukuma maiņas tam piederošās platformas “Facebook”, “Instagram” un “WhatsApp” saglabās līdzšinējos nosaukumus.

CITI ŠOBRĪD LASA

Skeptiķi gan norāda, ka nosaukuma maiņa ir mēģinājums mainīt tematu no skandāla ap nesen nopludinātajiem dokumentiem, kuros atklājies, ka uzņēmums “Facebook” ignorējis iekšējos ziņojumus un brīdinājumus par kaitējumu, ko tā sociālie tīkli nodara un vairo pasaulē.

Pēc atklāsmēm, kas lasāmas “”Facebook” dokumentos”, daudzviet pasaulē sāktas likumdevēju un regulatoru izmeklēšanas.

Aktīvistu organizācija “The Real Facebook Oversight Board” (“”Facebook” īstā uzraudzības padome”) brīdinājusi, ka lielie uzņēmumi daudzās nozarēs, arī naftas un tabakas rūpniecībā, mēdz veikt zīmola maiņu, lai “novērstu uzmanību” no savām problēmām.

“”Facebook” uzskata, ka zīmola maiņa var palīdzēt viņiem nomainīt tematu,” vēl pagājušajā nedēļā norādīja organizācija, piebilstot, ka “īstais jautājums” ir nepieciešamība pēc uzraudzības un regulējuma.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.