Ar ielu ēdienu festivālu atklāts Eiropas gastronomijas reģions 2017 0

Sestdien, 14.janvārī, Rīgā, Kaļķu un Vaļņu ielu krustojumā Vecrīgā, notika pirmais Rīgas ielu ēdiena festivāls |Stāsts: Ziema|. Pasākums bija ļoti plaši apmeklēts –   līdz plkst. 16 to apmeklēja vairāk nekā septiņi tūkstoši cilvēku. Festivāls notika līdz plkst. 20. Tātad dalībnieku skaits tuvojās desmit tūkstošiem.

Reklāma
Reklāma
7 produkti, kurus nedrīkst otrreiz sildīt: tie var nodarīt būtisku kaitējumu veselībai
Kokteilis
Gudri jau kopš dzimšanas: 5 zodiaka zīmju pārstāvji, kuri var lepoties ar attīstītu intelektu
Dārzs
FOTO. Cik šogad maksā stādi, un kas ir piedāvājumā? Reportāža no Siguldas Stādu parādes
Lasīt citas ziņas

Festivāla teritorijā bija garas rindas pie visiem dalībnieku restorāniem. Vispieprasītākās bija dažādas zupas, ātrās uzkodas un karstie dzērieni. Katrs no restorāniem bija padomājis par īpašu darba vietas noformējumu un kā vienu no pasākuma “odziņām” veica tiešo komunikāciju ar pasākuma apmeklētājiem.

Izaicinājumu gatavot ziemas sezonā bija pieņēmuši četrpadsmit Rīgas šefpavāri, kā arī divi šefpavāri no Centrālās Dānijas reģiona Dānijā un Lombardijas reģiona Itālijā, kas arī 2017.gadā ieguvuši Eiropas gastronomijas reģiona titulu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Festivāla apmeklētāji īpaši izveidotā teltī varēja dalīties savās pārdomās par to, kas ir viņu dabas un zemes garša, vērot grupas Pulsa efekts priekšnesumus, laimēt pārsteigumus no restorāniem, izbaudīt ielu ēdienam atbilstošu gaisotni un, protams, nobaudīt īpaši gardus ēdienus, kuru pagatavošanā īpaši tika izcelti Rīgas-Gaujas reģiona produkti.

Festivālā apmeklētājus pārsteidza restorāns 3 Pavāru restorāns “Tam labam būs augt!”, Aqua Luna, Cup&Cino, Entresol, Kaļķu vārti, Kasha Gourmet, Kuk Buk restorāns, Le Dome, Olive oil, Restorāns 3, Ribs&Rock, Rocket Bean Roastery, Tinto un Valmiermuižas vēstniecība Rīgā.

Eiropas gastronomijas reģiona (European Region of Gastronomy) tituls izveidots, lai sekmētu vietējās ēdienu kultūras un tradīciju saglabāšanu, veicinātu gastronomisko jaunradi un piesaistītu reģioniem tūristus. Gatavojoties kandidatūrai, kopīgi ar sadarbības partneriem tika izveidots īpašs koncepts “Wild at palate” (Ar dabu šķīvī). Tā pamatideja ir popularizēt tos produktus un izejvielas, kas ir pieejamas Latvijas mežos, upēs, pļavās utt.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.